ÁSZ-ellenőrzés miatt csak a tervezettnél később tette közzé a Magyar Kétfarkú Kutya Párt a tavalyi önkormányzati és EP-választási kampány elszámolását. Az összefoglalóból kiderül, hogy mindkét kampány forrásainak nagyobb része céladományból érkezett – ez azt jelenti, hogy az összegek jelölteknek, képviselőjelöltenként célzottan érkezett adomány. Európai parlamenti kampányra céladományokból 5,5 millió forintot, állami támogatásokból és általános adományokból pedig 3,7 millió forintot fordítottak, míg önkormányzati kampányra céladományokból közel 13 millió forint, a másik forrásból pedig kb. 10 millió forint ment.
Központi kiadásból Facebook-hirdetésre pl. 5 millió forintot fordítottak, jelöltplakátokra 4,3 millió forintot, a Google-hirdetésre fordított összeg pedig valamivel egymillió forint alatt maradt. Az önkormányzati választásoknál pontosan annyit költöttek, mint amennyi forrásuk volt, azaz 22 979 175 forintot – ez utóbbi a céladomány és a párt forrásokból tevődött össze.

Mivel az 500 ezer forintnál nagyobb adományozókat külön ki kell emelni, ezért az nyilvános, hogy a Gaphisoft-alapító üzletember Bojár Gábor 3,5 millió forint céladományt küldött a végül sima győzelemmel zárult XII. kerületi választási kampányra. Azért is érdekes, mert Bojár a Tisza Pártnak is küldött pénzt, szintén félmilliónál nagyobb összeget.