Orbán Gáspár keresztény mozgalma szerint Isten segített finanszírozni a plakátkampányukat

  • narancs.hu
  • 2019. február 25.

Belpol

És ezután is segíteni fogja őket.

Az elmúlt napokban a városban több helyen is megjelentek Orbán Gáspár keresztény mozgalmának, a Felháznak a plakátai, melyek a mozgalom március 15-i rendezvényét reklámozzák.

24.hu megkérdezte a Felházat, miből van erre pénzük. Az egyik vezető, Ember Illés azt válaszolta:

A finanszírozással kapcsolatban ugyanaz a válasz mint eddig, adományokból tartja fenn magát a mozgalom, ezt is felajánlásból fizetjük ki. A mi nézőpontunkból nem alig volt pénzünk az alkalmakra, hanem Isten eddig is mindig gondoskodott mindenről, ahogy ezután is fog.

Azt is írta, hogy volt már ilyen kampányuk, „mégpedig a Pécsi Felház előtt, ami bizonyos szempontból az addigi legnagyobb volumenű eseményünk volt, mint ahogy a mostani is az lesz, ezért fektetünk nagyobb hangsúlyt a kommunikációra most is”.

Figyelmébe ajánljuk

A Fidesz házhoz megy

Megfelelő helyre kilopott adatbázis, telefonálgató propagandisták, aktivisták otthonát látogató Németh Balázs. Amit a Fidesz most csinál, régen a Kurucinfó munkája volt.

Mint az itatós

Szinte hihetetlen, de akad még olyan nagy múltú, híres szimfonikus zenekar, amely korábban soha nem járt Budapesten: közéjük tartozott a Tokiói Filharmonikus Zenekar is, holott erős magyar kötődésük van, hiszen Kovács János 1992 óta szerepel náluk vendégkarmesterként.

Minden meg akar ölni

  • SzSz

Andriivka aprócska falu Kelet-Ukrajnában, Donyeck megyében; 2014 óta a vitatott – értsd: az ENSZ tagországai közül egyedül Oroszország, Szíria és Észak-Korea által elismert – Donyecki Népköztársaság része.

S most reménykedünk

„Az élet távolról nézve komédia, közelről nézve tragédia” – az Arisztotelész szellemét megidéző mondást egyként tulajdonítják Charlie Chaplinnek, illetve Buster Keatonnek.

A szürkeség ragyogása

Különös élmény néhány napon belül látni két Molière-darabot a Pesti Színházban. A huszonöt éve bemutatott Képzelt beteg egy rosszul öregedő „klasszikus”, a Madame Tartuffe pedig egy kortárs átirat, amelynek első ránézésre a névegyezésen túl nem sok köze van a francia szerzőhöz. Ez utóbbi egyáltalán nem baj, még akár erény is lehet.