Elérhetetlen Borkai Facebook-oldala

  • narancs.hu
  • 2019. november 6.

Belpol

Alig pár órája, hogy bejelentette lemondását.

A mai nap folyamán a szex- és a korrupcióbotrányba keveredett Borkai Zsolt levélben jelezte, hogy lemond polgármesteri posztjáról. A kínos felvételeket kiszivárogtató Ördög ügyvédje blog már reagált is a történtekre.

Reagált az Ördög ügyvédje Borkai lemondására

„Tudom, hogy azért vetted fel a mandátumodat, hogy megpróbáld eltüntetni a lopásod nyomait". „Borkai, szégyent hoztál mind a családodra, mind a győriekre, hogy eddig nem mondtál le. Ismerlek, tudom, hogy csak azért vetted fel a polgármesteri mandátumodat erre a kis időre, hogy megpróbáld eltűntetni a lopásaid nyomait.

Úgy fest nemcsak a városvezetői tisztségétől búcsúzott el a győri politikus, hanem a Facebook-oldalától is, ugyanis az nem elérhető – szúrta ki a 24.hu.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.