"A haldokló Nyugatról érkező turisták esete az ungarische valósággal, avagy a Railjet Expressz első osztályú vagonjának utasai Tatabányán próbálnak lemászni kb. egy méter magasból a jelzésértékű peronra. A peron nem mindenhol ilyen alacsony, a sínek felett vezető átjáróra viszont "természetesen" nincsen lift. (Ami Nyugaton szinte a legkisebb állomáson is szinte magától értetődően rendelkezésre áll.) Ellenben az állomás hamisítatlan nyolcvanas éveket idéző retró, szétmáló köpedelem" – írja Facebook bejegyzésében a politikus.
Mint Hadházy fogalmaz, "Ennél nagyobb baj és nehezen érthető, hogy miközben a Pest irányba induló pótlóbuszok közvetlenül a sínek mellett vezető útról indulnak, a Pest felől érkezőket a lehető legtávolabb, a (minősíthetetlen állapotú) állomásépület túlsó oldalától is távolabb húzódó főúton teszik le a buszok.
Ennyi embert egyszerre futni csak futóversenyeken lehet látni, de ott nem cipelnek magukkal koffert.
Egy rokonomat igyekeztem kimenteni a győri fővonal teljes vágányzára okozta első napi felfordulásból, de nem lenne korrekt, ha a pozitívumokról nem szólnék. A túlnyomórészt fiatalokból (diákmunkások?) álló extra személyzet kedvesen és készségesen tájékoztatta az utazókat, a külföldieket is angolul, és a tájékoztató feliratok is nagyjából korrektnek tűntek. Amennyire láttam, busz is volt elég. De hogy a Pestről érkezőkek miért nem szállhatnak le a peronokhoz közelebb, azt nem nagyon értem" – írja Hadházy Ákos.
Az aktuális vágányzárakról itt lehet tájékozódni.