Hadházy Ákos pert nyert az Origo és a Ripost ellen

  • narancs.hu
  • 2020. december 20.

Belpol

Összesen 1,8 millió forint sérelemdíjat kell fizetniük.

"A héten – majdnem négy évvel a cikkek megjelenése után – jogerőssé vált az ítélet, amely kimondta, hogy ez hazugság volt. A Ripost és az Origo köteles közzétenni az ítéletet, illetve összesen 1,8 millió forint sérelemdíjat kell fizetniük", közölte a Facebook-oldalán Hadházy Ákos.

Az ügyről így ír bejegyzésében a képviselő: „az összes mocsok közül, amit rám hányt a kormánypárti média, az volt a legnagyobb szemétség, amikor a szüleimet akarták besározni, mondván, hogy strómanként benne voltak valamilyen törvénytelen földügyletben. Érdemes tudni: idős szüleim 6,5 hektár szőlőt művelnek, amit 40 év alatt apránként vettek és saját kezűleg telepítettek, maguk művelik a mai napig."

Ebből kerekített a "revolvermédiá"  eg történetet, amiben volt Hadházy-klán”, "mesés birtok", és még azt is állították, "hogy Twickel báró strómanjai vagyunk…", írta.

Hadházy örül az igazság győzelmének, de figyelmeztet: a per és az ítélet nem oldja meg azt, hogy a mai napig visszahallja, hogy a családja révén benve volt a földmutyiban — „ez volt a céljuk, ezt elérték, a pénzt meg majd megkapják Rogánéktól kormányzati hirdetések formájában.“

Figyelmébe ajánljuk

Mint az itatós

Szinte hihetetlen, de akad még olyan nagy múltú, híres szimfonikus zenekar, amely korábban soha nem járt Budapesten: közéjük tartozott a Tokiói Filharmonikus Zenekar is, holott erős magyar kötődésük van, hiszen Kovács János 1992 óta szerepel náluk vendégkarmesterként.

Minden meg akar ölni

  • SzSz

Andriivka aprócska falu Kelet-Ukrajnában, Donyeck megyében; 2014 óta a vitatott – értsd: az ENSZ tagországai közül egyedül Oroszország, Szíria és Észak-Korea által elismert – Donyecki Népköztársaság része.

S most reménykedünk

„Az élet távolról nézve komédia, közelről nézve tragédia” – az Arisztotelész szellemét megidéző mondást egyként tulajdonítják Charlie Chaplinnek, illetve Buster Keatonnek.

A szürkeség ragyogása

Különös élmény néhány napon belül látni két Molière-darabot a Pesti Színházban. A huszonöt éve bemutatott Képzelt beteg egy rosszul öregedő „klasszikus”, a Madame Tartuffe pedig egy kortárs átirat, amelynek első ránézésre a névegyezésen túl nem sok köze van a francia szerzőhöz. Ez utóbbi egyáltalán nem baj, még akár erény is lehet.