Karácsony Gergely nem érti, hogy kerül az Elk*rtukba

  • 2021. október 22.

Belpol

Gyurcsány Ferenccel először 2016-ban beszélt öt percet. 

Nem érti, hogy került a karaktere a 2006 őszi eseményekről szóló "nagyon rossz, ócska propagandafilmbe", az Elk*rtukba - mondta Karácsony Gergely az ATV-nek.

Karácsony 2006-ban a Medián közvélemnykutatónál dolgozott, a filmben egykori főnöke, Hann Endre karaktere is megjelenik. Karácsony azt mondta, ez viseli meg a legjobban. "A medián az egyik legkörültekintőbb és talán az egyik legkorrektebb cég volt a politikai közvélemény kutatási piacon. Semmilyen manipulációhoz soha nem lehetett felhasználni a kutatásainkat” - mondta Karácsony.

Karácsony azt is mondta, tervezi, hogy megnézi az Elk*rtukat, de más filmek jobban érdeklik, például Enyedi Ildikó új filmje. 

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk

Mi az üzenete a Hadházy Ákos és Perintfalvi Rita elleni támadásoknak?

Bő húsz éve elvetett mag szökkent szárba azzal, hogy egy önjelölt magyar cowboy egyszer csak úgy döntsön: erővel kell megvédenie gazdáját a betolakodótól – ha jóindulatúan szemléljük a Hadházy Ákossal történteket. Ennél valószínűleg egyszerűbb a Perintfalvi Ritával szembeni elképesztően alpári hadjárat: nem könnyű érveket hozni amellett, hogy ez valaminő egyéni ötlet szüleménye.

Mi nem akartuk!

A szerző első regénye a II. világháború front­élményeinek és háborús, illetve ostromnaplóinak inverzét mutatja meg: a hátországról, egészen konkrétan egy Németváros nevű, a Körös folyó közelében fekvő kisváros háború alatti életéről beszél.

Mit csinálsz? Vendéglátózom

Kívülről sok szakma tűnik romantikusnak. Vagy legalábbis jó megoldásnak. Egy érzékeny fotográfus meg tudja mutatni egy-egy szakma árnyékos oldalát, és ezen belül azt is, milyen azt nőként megélni. Agostini, az érzékeny, pontos és mély empátiával alkotó fiatal fotóművész az édesanyjáról készített sorozatot, aki a családi éttermükben dolgozik évtizedek óta.