Már a Telekom ajtaján is betört a kormány kedvence

  • narancs.hu
  • 2018. november 6.

Belpol

Azért esett rájuk a választás, mert hiteles módon tudnak hozzányúlni a "magyar" témához.

Bár a Magyar Telekom a vezető magyar kreatívügynökségek közül hárommal is együtt dolgozik (a leadügynökség DDB mellett az Isobarral és a Mitóval), új reklámkampányukat meglepő módon az elsősorban a kormány- és állami kommunikációban aktív Lounge Design jegyzi - írja a Kreativ.hu.

A Lounge Design 2015-ben indult designcég, akik mára a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kizárólagos beszállítójává váltak, lényegében minden állami hirdetést ők intéznek. A Lounge Design dolgozik például a Magyar Turisztikai Ügynökség, a Diákhitel kampányain, de hozzájuk köthető a kormány kékplakát kampánya is, amiből a legfrissebb sorozat a Sargentini-szavazás után jelent meg.

Most ők nyerték meg a Telekom új márkakampányát is mely a „tipikusan magyar” attitűdöt kívánja újragondolni, közösen meghatározni. Arra buzdít, hogy értelmezzük újra, mit gondolunk tipikusan magyarnak és tegyük láthatóvá, hallhatóvá a témával kapcsolatos, eddig jobbára csak a társadalom közös tudatalattijában létező, a beidegződéseket felülíró, pozitív, inspiráló véleményeket és példákat

És, hogy miért került a Telekom megbízása a Lounge Designhoz, arra az alábbi választ adták a lapnak:

"A Lounge a turisztikai téren szerzett referenciái miatt került képbe: úgy láttuk, hogy ilyen háttérrel eredeti és hiteles módon tudnak hozzányúlni a "magyar" témához.”

Figyelmébe ajánljuk

Testvér testvért

  • - turcsányi -

A hely és az idő mindent meghatároz: Szilézia fővárosában járunk, 1936-ban; történetünk két héttel a berlini olimpia előtt indul és a megnyitó napjáig tart.

Vadmacskák

  • SzSz

Kevés kellemetlenebb dolog létezik annál, mint amikor egy kapcsolatban a vágyottnál eggyel többen vannak – persze, a félrelépéseket, kettős életeket és házasságszédelgőket jól ismerjük, ha az elmúlt években feleannyi sorozat készült volna ezekből, akkor is kitehetnénk a „túltermelés” táblát.

Fiúk az úton

Stephen King mindössze 19 éves volt, amikor 1967-ben papírra vetette A hosszú menetelést. A sorshúzásos alapon kiválogatott és a gazdagság és dicsőség ígéretével halálba hajszolt fiatalemberek története jól illeszkedett a vietnámi háború vetette hosszú árnyékhoz.

Bálványok és árnyékok

Egyszerre volt festő, díszlet- és jelmeztervező, költő és performer El Kazovszkij (1948–2008), a rendszerváltás előtti és utáni évtizedek kimagasló figuratív képzőművésze, akinek a hátrahagyott életműve nem süllyedt el, a „Kazo-kultusz” ma is él.

Múzeum körúti Shaxpeare-mosó

Ez a Shakespeare-monográfia olyan 400 oldalas szakmunka, amelyet regényként is lehet olvasni. Izgalmas cselekmény, szex, horror, szerzői kikacsintások, szövegelemzés, színház- és társadalomtörténeti kontextus, igen részletes (és szintén olvasmányos) jegyzetapparátussal.