Már a Telekom ajtaján is betört a kormány kedvence

  • narancs.hu
  • 2018. november 6.

Belpol

Azért esett rájuk a választás, mert hiteles módon tudnak hozzányúlni a "magyar" témához.

Bár a Magyar Telekom a vezető magyar kreatívügynökségek közül hárommal is együtt dolgozik (a leadügynökség DDB mellett az Isobarral és a Mitóval), új reklámkampányukat meglepő módon az elsősorban a kormány- és állami kommunikációban aktív Lounge Design jegyzi - írja a Kreativ.hu.

A Lounge Design 2015-ben indult designcég, akik mára a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kizárólagos beszállítójává váltak, lényegében minden állami hirdetést ők intéznek. A Lounge Design dolgozik például a Magyar Turisztikai Ügynökség, a Diákhitel kampányain, de hozzájuk köthető a kormány kékplakát kampánya is, amiből a legfrissebb sorozat a Sargentini-szavazás után jelent meg.

Most ők nyerték meg a Telekom új márkakampányát is mely a „tipikusan magyar” attitűdöt kívánja újragondolni, közösen meghatározni. Arra buzdít, hogy értelmezzük újra, mit gondolunk tipikusan magyarnak és tegyük láthatóvá, hallhatóvá a témával kapcsolatos, eddig jobbára csak a társadalom közös tudatalattijában létező, a beidegződéseket felülíró, pozitív, inspiráló véleményeket és példákat

És, hogy miért került a Telekom megbízása a Lounge Designhoz, arra az alábbi választ adták a lapnak:

"A Lounge a turisztikai téren szerzett referenciái miatt került képbe: úgy láttuk, hogy ilyen háttérrel eredeti és hiteles módon tudnak hozzányúlni a "magyar" témához.”

Figyelmébe ajánljuk

Mit jelent számunkra az új uniós médiatörvény?

  • Polyák Gábor
Március 13-án az Európai Parlament is rábólintott, és így uniós jogszabállyá lett az európai mé­dia­szabadságról szóló törvény. A rendelet végleges szövegét hamarosan ki is hirdetik az európai közlönyben. Mit jelent ez az új szabályozás a magyarországi sajtóviszonyokra, és mit az európaiakra nézve?