Ő lehet a békítő ember Karácsony és Puzsér között

  • narans.hu
  • 2019. június 27.

Belpol

Merész vállalkozás - vajon sikerülhet-e a békepipa-akció?

Miután Karácsony Gergely megnyerte az előválasztást, a Momentum (immár csak volt) főpolgármester-jelöltje, Kerpel-Fronius Gábor azt mondta a 24.hu-nak, hogy felajánlotta Puzsér Róbertnek és Karácsonynak; megpróbálja elérni, hogy egyetlen jelölt induljon el Budapesten Tarlós Istvánnal szemben.

Puzsér Róbert

Puzsér Róbert

 

Kerpel-Fronius alighanem nehezebb feladattal néz szembe, mint ami az előválasztási küzdelem során várt rá . Ez jól látszik abból is, ahogy Puzsér - mint azt megírtuk - Karácsony győzelmét fogadta:

"Hazudott, hazudik és hazudni fog, amíg csak szusszal bírja" - ezekkel a szavakkal szállt bele a friss győztesbe Puzsér, aki egyébként nem volt hajlandó részt venni az előválasztáson

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.