A Volkswagen, a Heineken, a Booking.com és a JustEat is megváltoztatta a labdarúgó Európa-bajnokságon látható reklámjait támogatva a Pride hónapot – írja a theathletic.com nyomán a hvg.hu.
Először szombaton, az amszterdami Johan Cruyff Arénában lehetett látni szivárványos hátterű szponzor-hirdetéseket, amikor Wales és Dánia válogatottja mérkőzött meg egymással, de az esti Olaszország-Ausztria mérkőzésen is feltűntek. A Booking.com megerősítette, hogy szivárvány témájú hirdetésük a nyolcaddöntő összes meccsén megjelenik, beleértve a Hollandia és Csehország vasárnapi, a budapesti Puskás Arénában megrendezett mérkőzésen.
Kedves Olvasónk!
Üdvözöljük a Magyar Narancs híroldalán.
A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.
Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők. De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.
Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!