Tovább terjeszkedik a 4iG: most a montenegrói Telenort szemelték ki

Belpol

Már alá is írtak egy előzetes megállapodást a vásárlásról.

A Mészáros Lőrinchez közeli 4iG Nyrt. nem kötelező érvényű előzetes megállapodást kötött a PPF Telecom Grouppal Montenegró piacvezető mobilszolgáltatója, a Telenor d.o.o. Podgorica (Telenor Montenegro) 100 százalékos részvénycsomagjának megszerzésére.

A közlemény szerint a Telenor Montenegro 338 ezer előfizetővel, 150 bázisállomással és a lakosság több mint 98 százalékát elérő 4G lefedettséggel rendelkezik. A társaság átvilágítását követően az ügylet sikeres lezárásának feltétele, hogy a montenegrói hatóságok is jóváhagyják a tulajdonszerzést. Ha mindez sikeres, akkor a felek megállapodása szerint a tranzakció legkésőbb 2021. november 30-ig zárul.

A Telenor Montenegrót 2018-ban vette meg több régiós mobilszolgáltatóval együtt a cseh hátterű befektetési társaság, a PPF Group. A Telenor Montenegro a 2020-ban elért 43 millió eurós árbevételével abszolút piacvezető a montenegrói mobilszolgáltatási szegmensben. A podgoricai központtal működő társaság főbb bevételeit a lakossági és az üzleti előfizetők biztosítják.

A Telenor Montenegro megvásárlása illeszkedik a 4iG regionális terjeszkedési stratégiájába, ugyanis jelentős növekedési potenciált látnak a nyugat-balkáni régióban. 

Kedves Olvasónk!

Üdvözöljük a Magyar Narancs híroldalán.

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők. De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk

Pride 2025 – avagy a félelem vége

  • Janisch Attila

A tegnapi menet jóval több volt, mint a valaha szervezett legnagyobb Pride: figyelmeztetés is volt arra, hogy Orbán aljas, társadalmat nyomorító rendszere eljutott a tűréshatárig, ahonnan már nincs tovább.

Kommunikációs munkatársat keres a MÚOSZ

  • narancs.hu

Olyan média-Jolly Jokert, aki innovatív, korszerű, szakmailag és technikailag felkészült, dinamikus, gyors, ismeri az új online trendeket, remek kommunikációs készséggel rendelkezik, lojális és együttműködő, és szereti a kihívásokat.