Újabb 3,5 milliárdot költ a kormány a magyar emberek tájékoztatására

  • narancs.hu
  • 2019. szeptember 7.

Belpol

Értsd: propagandára.

Kicsit megtoldotta a reklámkeretet a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda, így újabb 3,5 milliárd forintot költ a kormány arra, hogy "tájékoztassa a magyar állampolgárokat a kormány döntéseiről" – írja a G7.

A hivatalos hirdetmény szerint nyolcadjára rendelik meg az "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos " feladatokat, valamint tizenhatodszorra "az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos" feladatokat.

A G7 úgy számolt, hogy míg tavaly egész évben 43 milliárdot költött reklámra a kormány, idén szeptember elejéig már több 49 milliárdot.

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.

Családban marad

A kiállításon apa és fia műveit látjuk generációs párba állítva, nemzetközi kontextusba helyezve és némileg rávilágítva a hazai üvegművészet status quójára.