Vajon hová tűnt a tavalyi vizesvébé elmaradt nemzetközi médiakampányára szánt pénz?

  • narancs.hu
  • 2018. március 7.

Belpol

A belföldi kampány 70 százaléka is a kormányközeli médiában kapott helyet.

A tavalyi vizesvébé még mindig tartogat meglepetéseket, a G7 most arról ír, hogy a világbajnokság nemzetközi kommunikációja gyakorlatilag láthatatlan volt. Pedig a kommunikációs feladatokra három tendert is kiírt a kormány, nagyjából 5,3 milliárd forint értékben, amiket Seszták Miklós és Szijjártó Péter jó barátja, Kuna Tibor cége, a Trinity Communications szépen meg is nyert. A cég azt is vállalta, hogy a belföldi kommunikációs kampány mellett külföldön is reklámozza a rendezvényt.

A G7 megkereste a New York Timest, a Washington Postot, a Guardiant és a Forbest, értesüléseik szerint ugyanis ezekben a lapokban tervezték népszerűsíteni a budapesti vizesvébét. Ott azonban célzott kampányra nem bukkantak. Ráadásul a médiakommunikáció időközben átkerült a Bp2017 Nonprofit Kft.-hez, ahol már ajánlattételre sem került sor. A céget kereste a lap, de tavaly április óta nem kapnak tőlük választ.

Hozzáteszik: a belföldi kampány bezzeg dübörgött, főként a kormányközeli médiában, a lap számításai szerint a 3 milliárdnyi hirdetés 70 százaléka a Mészáros–Habony–Vajna–Matolcsy-médiában landolt, a Tv2 magasan vitt mindent.

 

Figyelmébe ajánljuk

Vérző papírhold

  • - ts -

A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.

Szűznemzés

Jobb pillanatban nem is érkezhetett volna Guillermo del Toro új Frankenstein-adaptációja. Egy istent játszó ifjú titán gondolkodó, tanítható húsgépet alkot – mesterséges intelligenciát, ha úgy tetszik.

Bárhol, kivéve nálunk

Hajléktalan botladozik végig a városon: kukákban turkál; ott vizel, ahol nem szabad (mert a mai, modern városokban szabad még valahol, pláne ingyen?); már azzal is borzolja a kedélyeket, hogy egyáltalán van.

Brahms mint gravitáció

A kamarazenélés közben a játékosok igazán közel kerülnek egymáshoz zeneileg és emberileg is. Az alkalmazkodás, kezdeményezés és követés alapvető emberi kapcsolatokat modellez. Az idei Kamara.hu Fesztivál fókuszában Pablo Casals alakja állt.

Scooter inda Művhaus

„H-P.-t, Ferrist és Ricket, a három technoistent két sarkadi vállalkozó szellemű vállalkozó, Rácz István és Drimba Péter mikrobusszal és személyautóval hozza Sarkadra május 25-én. Ezen persze most mindenki elhűl, mert a hármuk alkotta Scooter együttes mégiscsak az európai toplista élvonalát jelenti. Hogy kerülnének éppen Magyarországra, ezen belül Sarkadra!?” – írta a Békés Megyei Népújság 1995-ben arról a buliról, amelyet legendaként emlegetnek az alig kilencezer fős határ menti kisvárosban.

Who the Fuck Is SpongyaBob?

Bizonyára nem véletlen, hogy az utóbbi években sorra születnek a legfiatalabb felnőtteket, a Z generációt a maga összetettségében megmutató színházi előadások. Elgondolkodtató, hogy ezeket rendre az eggyel idősebb nemzedék (szintén nagyon fiatal) alkotói hozzák létre.