Vajon hová tűnt a tavalyi vizesvébé elmaradt nemzetközi médiakampányára szánt pénz?

  • narancs.hu
  • 2018. március 7.

Belpol

A belföldi kampány 70 százaléka is a kormányközeli médiában kapott helyet.

A tavalyi vizesvébé még mindig tartogat meglepetéseket, a G7 most arról ír, hogy a világbajnokság nemzetközi kommunikációja gyakorlatilag láthatatlan volt. Pedig a kommunikációs feladatokra három tendert is kiírt a kormány, nagyjából 5,3 milliárd forint értékben, amiket Seszták Miklós és Szijjártó Péter jó barátja, Kuna Tibor cége, a Trinity Communications szépen meg is nyert. A cég azt is vállalta, hogy a belföldi kommunikációs kampány mellett külföldön is reklámozza a rendezvényt.

A G7 megkereste a New York Timest, a Washington Postot, a Guardiant és a Forbest, értesüléseik szerint ugyanis ezekben a lapokban tervezték népszerűsíteni a budapesti vizesvébét. Ott azonban célzott kampányra nem bukkantak. Ráadásul a médiakommunikáció időközben átkerült a Bp2017 Nonprofit Kft.-hez, ahol már ajánlattételre sem került sor. A céget kereste a lap, de tavaly április óta nem kapnak tőlük választ.

Hozzáteszik: a belföldi kampány bezzeg dübörgött, főként a kormányközeli médiában, a lap számításai szerint a 3 milliárdnyi hirdetés 70 százaléka a Mészáros–Habony–Vajna–Matolcsy-médiában landolt, a Tv2 magasan vitt mindent.

 

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.

Családban marad

A kiállításon apa és fia műveit látjuk generációs párba állítva, nemzetközi kontextusba helyezve és némileg rávilágítva a hazai üvegművészet status quójára.