Vajon hová tűnt a tavalyi vizesvébé elmaradt nemzetközi médiakampányára szánt pénz?

  • narancs.hu
  • 2018. március 7.

Belpol

A belföldi kampány 70 százaléka is a kormányközeli médiában kapott helyet.

A tavalyi vizesvébé még mindig tartogat meglepetéseket, a G7 most arról ír, hogy a világbajnokság nemzetközi kommunikációja gyakorlatilag láthatatlan volt. Pedig a kommunikációs feladatokra három tendert is kiírt a kormány, nagyjából 5,3 milliárd forint értékben, amiket Seszták Miklós és Szijjártó Péter jó barátja, Kuna Tibor cége, a Trinity Communications szépen meg is nyert. A cég azt is vállalta, hogy a belföldi kommunikációs kampány mellett külföldön is reklámozza a rendezvényt.

A G7 megkereste a New York Timest, a Washington Postot, a Guardiant és a Forbest, értesüléseik szerint ugyanis ezekben a lapokban tervezték népszerűsíteni a budapesti vizesvébét. Ott azonban célzott kampányra nem bukkantak. Ráadásul a médiakommunikáció időközben átkerült a Bp2017 Nonprofit Kft.-hez, ahol már ajánlattételre sem került sor. A céget kereste a lap, de tavaly április óta nem kapnak tőlük választ.

Hozzáteszik: a belföldi kampány bezzeg dübörgött, főként a kormányközeli médiában, a lap számításai szerint a 3 milliárdnyi hirdetés 70 százaléka a Mészáros–Habony–Vajna–Matolcsy-médiában landolt, a Tv2 magasan vitt mindent.

 

Figyelmébe ajánljuk

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.

Égen, földön, vízen

Mesék a mesében: mitikus hősök, mágikus világ, megszemélyesített természet, a szó szoros értelmében varázslatos nyelv. A világ végén, tajtékos vizeken és ég alatt, regei időben mozognak a hősök, egy falu lakói.

Visszaszámlálás

A Ne csak nézd! című pályázatot a Free­szfe, az Örkény Színház, a Trafó és a Jurányi közösen hirdették meg abból a célból, hogy független alkotóknak adjanak lehetőséget új előadások létrehozására, a Freeszfére járó hallgatóknak pedig a megmutatkozásra. Tematikus megkötés nem volt, csak annyiban, hogy a társulatoknak társadalmilag fontos témákat kellett feldolgozniuk. A nyertesek közül a KV Társulat pályamunkáját az Örkény Színház fogadta be.

Mészáros Lőrinc egy történet

A Mészáros Lőrinc című történetnek az lenne a funkciója, hogy bizonyítsa, létezik frissen, ön­erejéből felemelkedett nemzeti tőkésosztály vagy legalább réteg, de ha még az sem, pár markáns nemzeti nagytőkés. Valamint bizonyítani, hogy Orbán Viktor nem foglalkozik pénzügyekkel.

„Mint a pókháló”

Diplomáját – az SZFE szétverése miatt – az Emergency Exit program keretein belül Ludwigsburgban kapta meg. Legutóbbi rendezése, a Katona József Színházban nemrég bemutatott 2031 a kultúra helyzetével és a hatalmi visszaélések természetével foglalkozik. Ehhez kapcsolódva toxikus maszkulinitásról, a #metoo hatásairól és az empátiadeficites helyzetekről beszélgettünk vele.