Az április 4-től meghirdetett, hatósági akcióban szereplő extra szűz olivaolaj szállítási probléma miatt nem érkezett meg a hazai Lidl áruházakba. A vállalat hirdetéseiben helyettesítő termékként sertészsírt ajánlott.
A Facebookon is vírusszerűen terjedő április 8-i hirdetmény viccnek tűnt, pedig nem az – írja a 444.
A portál kérdésére a Lidl kommunikációs csapata azt írta, nem áprilisi tréfáról van szó. Az áruházlánc beszállítója nem tudott elég olivaolajat hozni, a törvény szerint pedig abban a helyzetben muszáj volt valamilyen helyettesítő terméket felkínálni az akció utolsó három napjára. A jogszabály előírja, mekkora mennyiség szükséges az akciózott termékből. A Lidl úgy látta, hogy az „olajok/zsírok/margarinok termékkategóriában” a sertészsírból van elég a raktárukban.
Így született meg ez az üzenet: