Zsírt kínált olivaolaj helyett a Lidl, muszájból

  • narancs.hu
  • 2024. április 26.

Belpol

Nemzetközi karriert fut be a magyar vásárlói tájékoztató.

Az április 4-től meghirdetett, hatósági akcióban szereplő extra szűz olivaolaj szállítási probléma miatt nem érkezett meg a hazai Lidl áruházakba. A vállalat hirdetéseiben helyettesítő termékként sertészsírt ajánlott.

A Facebookon is vírusszerűen terjedő április 8-i hirdetmény viccnek tűnt, pedig nem az – írja a 444.

A portál kérdésére a Lidl kommunikációs csapata azt írta, nem áprilisi tréfáról van szó. Az áruházlánc beszállítója nem tudott elég olivaolajat hozni, a törvény szerint pedig abban a helyzetben muszáj volt valamilyen helyettesítő terméket felkínálni az akció utolsó három napjára. A jogszabály előírja, mekkora mennyiség szükséges az akciózott termékből. A Lidl úgy látta, hogy az „olajok/zsírok/margarinok termékkategóriában” a sertészsírból van elég a raktárukban.

Így született meg ez az üzenet:

 
A nem mindennapi üzenetet, amely az ország 62 Lidl szupermarketjében volt látható, lefordították angolra, és azóta is csodálat tárgya a közösségi oldalakon. Úgy fest, mi, magyarok olyan kemények vagyunk, hogy disznózsírral esszük a salátát.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk