Szándékosan elgázolta a mercis, majd elkezdte ütni a futárt

  • narancs.hu
  • 2024. november 28.

Bűn

Tettlegességig fajult egy közlekedési konfliktus, aminek végül a rendőrök vetettek véget.

Minden bizonnyal szándékosan ütött el egy futárt egy Mercedes sofőrje a IX. kerületi Tűzoltó utcában. A Bp-i Autósok felvételén jól látszik, hogy a mercis később leteperte és a földön ütötte a futárt, akit kórházba kellett szállítani. 

A konfliktus azzal kezdődött, hogy a futár megállt az utcában, mire a mögötte haladó Mercedes sofőrje rádudált. A futár erre kiszállt, közben rácsapott a Mercédesz szélvédőjére. „A sofőr ekkor teljes gázzal elgázolta. A futár átrepült a betonelemeken, be a kapu elé. A videón az látszik, hogy a Mercedes sofőrje ráérősen kiszáll, majd nekiesik a futárnak. Sajnos a menetrögzítő kamera pont nem látott rá, amikor a gázolás történt, de én kanyarodás közben pont láttam az egészet” – írta a videó készítője.

A rendőrök 4-5 autóval érkeztek a helyszínre, a futárt pedig a kiérkező a mentőautóba kísérték. „Bár mondta, hogy semmi baja, én több zúzódást láttam rajta, a feje is vérzett. Nagyot repült, úgy 2-3 méter magasan, a betonelemeken át a kapuba. A gázolót több rendőr vette közre, a meghallgatását megkezdték” - írta a szemtanú.

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Jens Lekman: Songs for Other People’s Weddings

„Ha valaha szükséged lenne egy idegenre, hogy énekeljen az esküvődön, akkor szólj nekem” énekelte Jens Lekman az első lemezén. A több mint két évtizede megjelent dal persze nem egy apróhirdetés akart lenni eredetileg, hanem az énekes legkedvesebb témájáról, az elérhetetlen szerelemről szólt.

Péterfy-Novák Éva: A Nevers-vágás

A szerző olyannyira nem bízik az olvasóiban, hogy már az első novella előtt, a mottó vagy az ajánlás helyén elmagyarázza, hogyan kell értelmezni a kötet címét, noha a könyv második felében elhelyezett címadó novella elég egyértelműen kifejti, hogy miről is van szó.

Mocskos játszma

  • SzSz

Shane Black farzsebében több mint harminc éve ott lapul a Play Dirty cím – anno a Halálos fegyver folytatásának szánta. Az eredeti forgatókönyv minden bennfentes szerint zseniális volt, sötétebb, mocskosabb, mint a zsarupáros meséje, ám épp ezért a stúdió, a producer és Richard Donner rendező is elutasította. Black viszont szeret ötleteket újrahasznosítani – ennek belátásához elég csak ránézni filmográfiájára –, így amikor jött a lehetőség, hogy Donald E. Westlake Parker-könyveiből készítsen filmet, gyorsan előkapta a régi címet.

33 változat Haydn-koponyára

Négy év után újra, ugyanott, ugyanazon alkotók közreműködésével mutatták be Esterházy Péter darabját; Kovács D. Dániel rendező a korábbitól alig különböző verziót hozott létre. A 2021-es premiert az író halála után közvetlenül tartották meg, így azt a veszteség drámaisága hatotta át, most viszont új szemszögből lehet(ne) megnézni Haydn koponyáját, és rajta keresztül az egyik legönironikusabb magyar szerzőt.

Suede: Antidepressants

A Brett Anderson vezette Suede nem nagyon tud hibázni a visszatérése óta. A 2010-es években készítettek egy ún. színes albumtrilógiát (Bloodsports, 2013; Night Thoughts, 2016; The Blue Hour, 2018), jelen évtizedben pedig megkezdtek egy újabb, ezúttal fekete-fehér háromrészes sorozatot. Ennek első része volt az Autofiction négy évvel ezelőtt, amelyet a tagok a Suede punklemezének neveztek.

Az elveszett busz

  • - ts -

A katasztrófafilmről okkal gondolhatnánk, hogy rövid idő adatott neki. Fénykorát a hetvenes években élte, de rögtön ki is fáradt, s a kilencvenes évekre már kicsit cikivé is vált. Utána pedig már csak a fejlődő filmkészítési technikák gyakorló pályáján jutott neki szerep.