Közlemény

  • Bán Zoltán András
  • 2016. szeptember 4.

Egotrip

Ezúton tudatjuk t. Olvasóinkkal és az irodalomszerető nagyközönséggel, hogy új otthonába, a Kalligram folyóiratba költözik, s a továbbiakban ott üzemel Bán Zoltán András Noé vendéglője c. sorozata, mely 2013. augusztus 25-én nyitott a Magyar Narancsban.

Ezúton tudatjuk t. Olvasóinkkal és az irodalomszerető nagyközönséggel, hogy
új otthonába, a Kalligram folyóiratba költözik, s a továbbiakban ott üzemel Bán Zoltán András Noé vendéglője c. sorozata, mely 2013. augusztus 25-én nyitott a Magyar Narancsban.

A szerk.

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre.

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.