Egy ikonikus fotó: Gulyás Gergely John Travoltával pózolt

  • narancs.hu
  • 2021. augusztus 26.

Fekete Lyuk

Ez van olyan jó, mint a Tarlós-Bruce Willis duó vagy az Orbán-De Niro-Orbán-lányok kompozíció.

Hatalmon lévő politikusaink szeretnek hollywoodi híressésségek társaságában fotózkodni. Nem feledhetjük a műfaj olyan gyöngyszemeit, mint Tarlós "főpolgármester" István és Bruce "Die Hard" Willis akciófilmbe illő találkozását, de hasonlóképpen emlékezetes, amikot az étterempromóció céljából átmenetileg hazánkban állomásozott Robert De Niro Orbán Viktorral és a miniszterelnök leánygyermekeivel pózolt egy közös fotó erejég.

Tarlós és Orbán közt a kapcsolat egyértelmű, és már meg is van a legrövidebb út Bruce és Bob között is: hát, persze, mindketten szerepeltek már Tarantino-filmben!

És akkor jöjjön az örömteli bejelentés: ezúttal a Miniszterelnökséget vezető miniszternek sikerült a Tarantino-univerzum egyik legendás alakjával közös fotót készíteni, és ennek Gulyás Gergely úgy megörült, hogy posztolta is a kérdéses képet. A fotón rajta és Travoltán kívül a színész nálunk forgató lánya és Káel Csaba filmügyi kormánybiztos látható.

Travolta apuka egyébként lányát, Ella Bleu-t látogatja épp Budapesten, aki a Nemzeti Filmintézet 180 millió forintos támogatávásal készülő Get Lost című filmet forgatja hazánkban.

Azt nem tudni, a nagy Tarantino-sztárok közül ki fog legközelebb a kormánypárt tagjaival fotózkodni, de izgatottan várjuk a fejleményeket.

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.

Égen, földön, vízen

Mesék a mesében: mitikus hősök, mágikus világ, megszemélyesített természet, a szó szoros értelmében varázslatos nyelv. A világ végén, tajtékos vizeken és ég alatt, regei időben mozognak a hősök, egy falu lakói.

Visszaszámlálás

A Ne csak nézd! című pályázatot a Free­szfe, az Örkény Színház, a Trafó és a Jurányi közösen hirdették meg abból a célból, hogy független alkotóknak adjanak lehetőséget új előadások létrehozására, a Freeszfére járó hallgatóknak pedig a megmutatkozásra. Tematikus megkötés nem volt, csak annyiban, hogy a társulatoknak társadalmilag fontos témákat kellett feldolgozniuk. A nyertesek közül a KV Társulat pályamunkáját az Örkény Színház fogadta be.

Mészáros Lőrinc egy történet

A Mészáros Lőrinc című történetnek az lenne a funkciója, hogy bizonyítsa, létezik frissen, ön­erejéből felemelkedett nemzeti tőkésosztály vagy legalább réteg, de ha még az sem, pár markáns nemzeti nagytőkés. Valamint bizonyítani, hogy Orbán Viktor nem foglalkozik pénzügyekkel.

„Mint a pókháló”

Diplomáját – az SZFE szétverése miatt – az Emergency Exit program keretein belül Ludwigsburgban kapta meg. Legutóbbi rendezése, a Katona József Színházban nemrég bemutatott 2031 a kultúra helyzetével és a hatalmi visszaélések természetével foglalkozik. Ehhez kapcsolódva toxikus maszkulinitásról, a #metoo hatásairól és az empátiadeficites helyzetekről beszélgettünk vele.