Orbán nem dobta ki a ruhatárából buggyos nadrágját

  • narancs.hu
  • 2020. február 1.

Fekete Lyuk

Vagy több is van neki belőle.

Bizonyára sokan emlékeznek az elhíresült feltévelre, amin Orbán Viktor és a V4-es országok vezetői láthatók.

false

 

Peter Pellegrini/Facebook

A körülbelül másfél éve készült kép jó ideig közbeszéd tárgya volt, ugyanis a magyar kormányfő nadrágja meglehetősen bő, rosszul szabott. Az ember azt gondolná, hogy Orbán Viktor a kritikák után kidobja ruhatárából az előnytelen darabot, azonban a hvg.hu kiszúrta: nem így tett a miniszterelnök.

false

 

Miniszterelnöki Sajtóiroda

Látják már? Nem? Segítünk:

false

 

Miniszterelnöki Sajtóiroda/hvg.hu

Orbán Viktor a hétvégén Portugáliába látogatott a Kohézió Barátai ülésére. Erre az eseményre öltötte magára a buggyos nadrágját, de nem zárjuk ki annak a lehetőségét, hogy több is van neki belőle.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.