Parragh szerint rontja az országról alkotott képet, hogy a dolgozók sztrájkolnak az Audinál

  • G. M.
  • 2019. január 30.

Fekete Lyuk

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke szerint abszolút nem helyes dolog lelkesedni a sztrájkért.

Parragh Lászlót hívták meg kedd este az Echo TV-be, hogy beszéljen a győri Audi-sztrájkról, amely lassan már egy hete tart. A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke pedig elmagyarázta a kormánypárti tévé stúdiójában, hogy a sztrájk nagyon nincs rendben.

Parragh azt mondta, hogy nem a legszerencsésebb a sztrájk pillanata, és szerinte el kell fogadni, hogy az autógyár azért folytat Magyarországon termelést, mert itt alacsonyabbak a bérek.

Az oktatásról is gyakran megnyilvánuló Parragh arról beszélt, hogy attól lehet tartani, hogy a sztrájk aláássa a megítélésünket, és az Audi később úgy is dönthet, hogy nem itt fog beruházni. Az elnök szerint abszolút nem helyes dolog lelkesedni a sztrájkért, mert ő úgy látja, ez senkinek nem jó.

Streamable - free video publishing

Check out this video on Streamable using your phone, tablet or desktop.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.