Hogy mi a gugliság? Hát, amikor a szekértelem ugyan jelen van, de arcpirító pofátlansággal társul; amikor a kreativitás arra korlátozódik, hogy a gátlástalan önfényezés mellé a küzdelem és kitartás üdvözítő voltáról szóló ezer éve elkoptatott közhelyeket felsorakoztassa; amikor a kommunikáció pimasz módon egyirányú, s a film nézője teljesen hülyének van nézve. A film valóságos tartalma szerint.
A hollywoodi színészkészlet alsó polcainak megbízhatóan jellegtelen kínálatából való bárgyú Vince Vaughn és a kínos Owen Wilson ezúttal két lúzert alakít, akik nem komputerguruk ugyan, ám kiélezett versenyhelyzetben mégis ők tanítják meg a netfüggő fiataloknak, hogyan kell tanfolyamgyőztes csapattá kovácsolódni. Az álláskereső tréningnek álcázott történetre betévedő néző mozitörténeti pillanat tanúja lehet. Egész estés reklámfilm tudomásom szerint még nem készült. A Google most csináltatott egyet magának.
Forgalmazza az InterCom