"Légy önmagad!" - áll egy mobilcég gigaposzterén. Az üzenet egyértelmű: akkor vagy egyéniség, ha olyan leszel, amilyennek mi elképzelünk. E sugalmazás esszenciálisan foglalja össze a fogyasztóvá nevelés filozófiáját. Ha egy hasonló szellemben előállított mozgóképre nem ebből a nézőpontból tekintünk, hanem valaminő kulturális megnyilvánulásnak véljük, akkor félreértjük az egészet.
Ez a tinisztárokkal teli romkom sem tesz egyebet, mint bakfisnak álcázott, modellkinézetű cicababákat (+ Miley Cyrus, akinek egyelőre nem egyenesítették ki a fogsorát, s emiatt egész emberszabásúnak látszik) és kifutóról szalajtott jófejeket mozgat egy minden ízében kommercializált álomvilágban. A konfliktusok kibontakozása, kezelése, bonyolítása nagyrészt mobiltelefonokon, komputereken keresztül történik, a fiatalok ruhákról, bulikról dumcsiznak, legfőbb céljuk, hogy popzenekarként befussanak, és pengetik ugyanazt a nyálas zenepótlékot, ami mindenhol szól. Mivel a lázadás is marhára trendi, hát lázadoznak is durcás arccal a márkás cuccaikban. Mi ellen? Hogy a papa túl szigorú, és a mama nem enged kellő számú meghívottat a partira, meg szót emel a füves cigi miatt (ezt később ellensúlyozza egy rövid előadásrészlet, politikailag korrekten említve az ártalmakat). Szóval van itt társadalomkritika is, ha ez az.
Termékbemutató. A termék maga a jól temperált, konszolidált tinédzser (a felnőttek is azok!), aki remekül elvan a szüzesség elvesztése körüli műbalhékkal, eszébe nem jut, hogy egyebet is akarjon a világtól, mint élvezni annak minden megvásárolható boldogságát.
A Budapest Film bemutatója