Átnevezik a Vodafone-t

  • narancs.hu
  • 2023. szeptember 1.

Gazdaság

Korábban már voltak róla piaci pletykák, hogy mi lesz a vállalat új neve. 

Korábban is terjedtek róla hírek, hogy átkeresztelik a Vodafone Magyarország szolgáltatásait, a vállalat csütörtök esti közleményéből viszont kiderül, hogy mi lesz a vállalat új neve – írja a Portfolio

A 4iG Nyrt. közleménye szerint Mohamed ElSayad lesz a cég új kereskedelmi stratégiai igazgatója. Az új vezető feladatai a 4iG telekommunikációs kereskedelmi stratégiai irányainak, keretrendszerének meghatározása és kialakítása, valamint

az új márka, a One bevezetése Magyarországon. 

Nem történt nagy meglepetés, ugyanis a vállalatnak két országban van már One nevű szolgáltatása: az egyik a tavaly megszerzett albán One Telecommunications, a másik pedig a korábban Telenor Montenegro néven futó vállalat, melyet ugyancsak One-ra kereszteltek át. 

Mint ismert, idén év elején a brit Vodafone magyarországi leányvállalatának többségi tulajdonosa lett a 4iG Zrt. a többségi tulajdonosa, vagyis „nemzeti tulajdonba” került a telekommunikációs vállalat. Az üzlet kormányzati segítség nélkül aligha jöhetett volna létre, amivel kapcsolatban részletesen foglalkozott a Magyar Narancs. 

 

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre.

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.