A Magyar Nemzeti Bank (MNB), az idei kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok ellátására 1 milliárd 455 millió forintos keretösszegű nyílt közbeszerzést írt ki - szúrta ki az uniós közbeszerzési közlönyben napi.hu.
A felhívás az elvégzendő feladatokat négy csoportba sorolja:
- az "Azonnali Fizetési Rendszer" bevezető kampánykommunikációs feladatainak ellátása
- a "Növekedési Hitelprogram Fix" kampánykommunikációs feladatainak ellátása
- az MNB egyéb kommunikációja (például a pénzügyi tudatosság növeléséhez kapcsolódó jegybanki kommunikációs feladatok ellátásában való közreműködés)
- illetve az MNB kampány- és egyéb kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó PR és rendezvényszervezési feladatok ellátása
A majdani nyertesnek a pénzt 9 hónap alatt kell elköltenie, legkésőbb az év utolsó napjáig. Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben - médiatervezési és médiavásárlási, és kreatív tervezési, kivitelezési és gyártási, vagy PR és rendezvényszervezési tevékenységből származó - nettó árbevétele összesen legalább 1 milliárd forintot tett ki.
Vagyis elég jó pozícióból indul, a Balásy Gyula két cége alkotta konzorcium. A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. sorra nyeri az utóbbi időkben a kormányközeli milliárdos tendereket, így nem lennénk meglepődve, ha ugyanez az érdekkör szerepelne sikeresen a kiíráson.
Korrupcióellenes szemléletformálást vihet véghez 260 millióért a kormány kedvenc kommunikációs embere, aki a nemzeti konzultációs plakátokért is felelt
A siker garantált. Hiába, Balásy Gyula és a New Land Media nyerő szériában van. „Kapacitásfejlesztés és szemléletformálás a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében" címen indul projekt 5 milliárd forintnyi uniós pénzből a Nemzeti Védelmi Szolgálat (NVSZ) vezetésével.