Másfél millárd forintot költhet idén a Magyar Nemzeti Bank reklámra

  • narancs.hu
  • 2019. január 23.

Gazdaság

Az összegből kilenc hónapon át gazdálkodhat a nyertes cég.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB), az idei kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok ellátására 1 milliárd 455 millió forintos keretösszegű nyílt közbeszerzést írt ki - szúrta ki az uniós közbeszerzési közlönyben napi.hu.

A felhívás az elvégzendő feladatokat négy csoportba sorolja:

  • az "Azonnali Fizetési Rendszer" bevezető kampánykommunikációs feladatainak ellátása
  • a "Növekedési Hitelprogram Fix" kampánykommunikációs feladatainak ellátása
  • az MNB egyéb kommunikációja (például a pénzügyi tudatosság növeléséhez kapcsolódó jegybanki kommunikációs feladatok ellátásában való közreműködés)
  • illetve az MNB kampány- és egyéb kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó PR és rendezvényszervezési feladatok ellátása

A majdani nyertesnek a pénzt 9 hónap alatt kell elköltenie, legkésőbb az év utolsó napjáig. Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben - médiatervezési és médiavásárlási, és kreatív tervezési, kivitelezési és gyártási, vagy PR és rendezvényszervezési tevékenységből származó - nettó árbevétele összesen legalább 1 milliárd forintot tett ki.

Vagyis elég jó pozícióból indul, a Balásy Gyula két cége alkotta konzorcium. A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. sorra nyeri az utóbbi időkben a kormányközeli milliárdos tendereket, így nem lennénk meglepődve, ha ugyanez az érdekkör szerepelne sikeresen a kiíráson.

Korrupcióellenes szemléletformálást vihet véghez 260 millióért a kormány kedvenc kommunikációs embere, aki a nemzeti konzultációs plakátokért is felelt

A siker garantált. Hiába, Balásy Gyula és a New Land Media nyerő szériában van. „Kapacitásfejlesztés és szemléletformálás a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében" címen indul projekt 5 milliárd forintnyi uniós pénzből a Nemzeti Védelmi Szolgálat (NVSZ) vezetésével.

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre.

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.