Rogán Antal felesége és Sarka Kata párja beszállt a teniszbizniszbe

  • narancs.
  • 2019. szeptember 30.

Gazdaság

A városmajori teniszközpontot vették át.

Rogán-Gaál Cecília nemrég az első számú fővárosi teniszklubban jelent meg fontos pozícióban. A Budai Tenisz Centrum üzemeltető-bérlő cég felügyelőbizottsági tagja – írja a 24.hu.

A cikkből kiderül,nemcsak a felügyelőbizottsági tagság, de a tulajdonosi háttér is változott a Excellent Game Mozgásakadémia és Sportcentrum Közhasznú Nonprofit Kft-ben, nemrégiben bevásárolta magát Bessenyei István, a kormány kedvenc őrző-védő vállalkozásának, a Valton Sec Kft. vezetője.

A klub összlétszáma egyébként 250 fő, és a Városmajorban az országban egyedülálló módon található olyan keménypálya-borítás, mint amilyenen például év első Grand Slam versenyét, az Australian Opent is rendezik, így nem csoda, ha első számú női és férfi játékosunk, Babos Tímea és Fucsovics Márton is ott edz, amikor éppen Magyarországon tartózkodik, a pálya pedig az MTK tulajdonában van.

A 24.hu azt írja, a tulajdonosváltás „a NER-en belüli adás-vételnek minősíthető”, hiszen a kivásárolt vállalkozók közül Hamar Gábor az a fiatal NER-lovag, aki Mészáros Lőrinc mellé szegődött a felcsúti milliárdos márciusi moszkvai útjára, és jó kapcsolatokat ápol Orbán vejével, Tiborcz Istvánnal is.

"Édesanyja, Hamar Attila Albertné a felcsúti dollármilliárdos körüli sportügyletek kulcsfigurája, a Puskás Akadémiát működtető Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány gazdasági igazgatója."

A Rogán-család és a Bessenyei-Sarka pár élete számos ponton összefonódik. Nemrég arról írtunk,hogy Rogánék a Bessenyei-féle luxusfészekbe költöztek.

Rogán Antal és Cecília Sarka Katáék luxusfészkébe költözött

Összeér, aki összetartozik. Főleg a Felhő utcában. Újabb nagy nevekkel bővült a Felhő utca lakóinak sora. Mint azt korábban megírtuk, a Svábhegy eme apró utcácskájába hatalmas luxusfészket húzott fel Sarka Kata élettársa, Bessenyei István, a Valton kisebbségi tulajdonosa. Ez az a biztonsági cég, amely elképesztő mennyiségben nyeri az állami tendereket.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.