Többeknek eltűnt a pénze a CIB Banknál vezetett folyószámlájáról - írta meg az Index. A probléma miatt volt olya, aki nem tudott a kártyájával fizetni. A portál megkereste a pénzintézet ügyfélszolgálatát, ahol megerősítették, hogy egyes lakáshitellel rendelkező ügyfeleknél történt számlavezetési probléma, de már dolgoznak azoknak az elhárításán. Tájékoztatásuk szerint vasárnap helyreállítják a számlákon lévő eredeti összeget, az viszont nem tudták megmondani, hogy mi okozta a rejtélyes pénzmozgásokat.
„A tegnapi napon néhány lakáshitellel rendelkező ügyfelünk számlaegyenlege technikai okból már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta technikai okból. A hibát javítottuk, az egyenlegek megfelelőek minden ügyfelünk esetében. Az érintettektől elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért” - közölte a CIB Bank a portálnak.