Vizsgálóbizottságot akar a Fidesz

  • narancs.hu
  • 2013. december 4.

Hírnarancs

De persze nem a NAV-botrány miatt. Közben Horváth András a rendőrségen, a rezsicsökkentés a bíróságon, a szocik már a spájzban és Salinger titkos írásai a neten. Mennyi minden történt ezen a ködös szerdán!

Az Alkotmánybíróság dönthet a rezsicsökkentést elősegítő törvényekről. Egy hulladékkezelő cég fordult a magas testülethez, az ügy részleteit mai cikkünkben ismertetjük. A beadvány okozhat komoly galibákat, de hisszük és tudjuk, hogy a rezsicsökkentést nem lehet megállítani, mert az a magyar nép lelkének leghőbb kívánsága, hogy azt ne mondjuk: az új honfoglalás.

Kihallgatta Horváth Andrást a rendőrség. A NAV-botrány kirobbantója az Indexnek azt mondta: felkészült nyomozóval tárgyalt, a helyben felmerülő kérdések által a feljelentéshez számos kiegészítést tett még, nevekkel.

Vizsgálóbizottságot akar a Fidesz a lehallgatási botrányok kivizsgálására. A javaslatot pénteken nyújtják be, de már most tudomást szerezhettünk róla, hála Rogán Antal derék új szokásának, mármint hogy agyba-főbe videoüzeneteket posztol a Facebookon. Hogy fázik az a szegény ember! De a választókért mindent!

Árnyékjelöltekkel készül az MSZP az Origo információi szerint, vagyis kiválasztanak egy-egy jelöltet azokban a körzetekben is, ahol Bajnaiéknak engedik át a jelöltállítást. Ezek az emberek a cserepadon ülnének, mintegy csak a biztonság kedvéért, ha bármi közbejönne. De kopogtatócédulákat azért gyűjtenek majd – amennyiben tényleg van ilyen terv, és az meg is valósul.

Salinger titkosított írásai kiszivárogtak. A rejtőzködésben is művészi, 2010-ben elhunyt író könyvtárakra bízott több írást, amelyeket kérése értelmében csak halála után ötven évvel hozhattak volna nyilvánosságra. De Salinger nem számolt a torrentoldalakkal, ahonnan most már letölthető a The Ocean Full of Bowling Balls.

Figyelmébe ajánljuk

A MÁV finanszírozza az elavult iparvágány karbantartását a kínai cég számára

Vácon a gödi Samsung SDI-nak is dolgozó kínai hatterű CECZ cégcsoport az év elején jelentette be, hogy szeretné, ha a város déli részén lévő, mintegy húsz éve nem használt iparvágányt újra üzembe helyeznék. Úgy tűnik, kérése meghallgatásra talált: a munkálatok megelőzték a kormányhivatal és az önkormányzat közös bejárását. A karbantartás költségét a MÁV állja.