Bayer Zsolt mellett Harrach Péter fia is kiakadt a Göncz Árpád metrómegállótól

  • narancs.hu
  • 2018. február 8.

Lokál

A fideszes politikus meghökkentő videóban kampányol az elnevezés ellen.

A tervek szerint az Árpád híd metrómegállót Göncz Árpád városközpontra keresztelik át. Bayer Zsolt ezen teljesen kiakadt, az Echo Tv Sajtóklub műsorában konkrétan azt mondta, hogy ha majd kiírják az Árpád helyére, hogy Göncz, oda kell menni és le kell verni!

Úgy tűnik, ezen felbuzdulva ragadt kamerát Harrach Péter fia, Harrach Tamás XIII. kerületi fideszes országgyűlési képviselőjelölt, aki szintén a Göncz Árpád városközpont ellen kampányol.

„Az angyalföldi szocialisták – új hőseikre rátalálván – neofita lelkesedéssel ismét szeretnék a magyar múltat végképp eltörölni, helyére pedig az SZDSZ-es, MSZP-s szimbólumokat ültetni. Most az Árpád honfoglaló vezérről elnevezett metrómegálló van útban. Mi, angyalföldi fideszesek, elfogadhatatlannak tartjuk Magyarország hőseinek semmibe vételét, felszólítjuk a baloldalt, tiszteljék jobban nagyjainkat, és ne próbálják meg megváltoztatni a metrómegálló nevét” – mondja videójában.

A zavarba ejtően stupid felvétel megtekinthető itt:

Harrach Tamás vlog 1.

Uploaded by Bence Gábor on 2018-02-07.

Figyelmébe ajánljuk

Testvér testvért

  • - turcsányi -

A hely és az idő mindent meghatároz: Szilézia fővárosában járunk, 1936-ban; történetünk két héttel a berlini olimpia előtt indul és a megnyitó napjáig tart.

Vadmacskák

  • SzSz

Kevés kellemetlenebb dolog létezik annál, mint amikor egy kapcsolatban a vágyottnál eggyel többen vannak – persze, a félrelépéseket, kettős életeket és házasságszédelgőket jól ismerjük, ha az elmúlt években feleannyi sorozat készült volna ezekből, akkor is kitehetnénk a „túltermelés” táblát.

Fiúk az úton

Stephen King mindössze 19 éves volt, amikor 1967-ben papírra vetette A hosszú menetelést. A sorshúzásos alapon kiválogatott és a gazdagság és dicsőség ígéretével halálba hajszolt fiatalemberek története jól illeszkedett a vietnámi háború vetette hosszú árnyékhoz.

Bálványok és árnyékok

Egyszerre volt festő, díszlet- és jelmeztervező, költő és performer El Kazovszkij (1948–2008), a rendszerváltás előtti és utáni évtizedek kimagasló figuratív képzőművésze, akinek a hátrahagyott életműve nem süllyedt el, a „Kazo-kultusz” ma is él.