Tízmilliárdos marketingköltség mellett lett veszteséges minden idők vizes versenye Budapesten

  • 2018. december 10.

Lokál

Tízmilliárdot költöttek csak marketingre.

Közzétette a vizesvébét szervező cég a tavalyi üzleti beszámolóját: a Bp2017 kft. százmillió forint mínusszal zárta a tavalyi évet, vette észre az Mfor.hu.

Minden idők magyar vizes versenye az Átlátszó összesítése szerint 130 milliárd forintba került Magyarországnak infrastrukturális és szervezői költségekkel együtt.

A szervező kft. közel 50 milliárd forintos állami támogatást kapott, értékesítésből 4,6 milliárd forintra tett szert.

Marketingre és PR-költségekre 10,2 milliárd forintot költöttek, emellett 806 milliós jegyárbevételhez jutottak. A szponzorációs díjaknak köszönhetőek valamivel több mint egymilliárd forint folyt be.

A cég fél év csúszással nyújtotta be éves beszámolóját.

false

Figyelmébe ajánljuk