Kevés elátkozottabb produkció létezik, mint a The Devil in the White City. Erik Larson 2003-ban megjelent történelmi dokumentumregénye az 1893-as chicagói világkiállítást mutatja be, amelyet Columbus Újvilágba érkezésének 400. évfordulója alkalmából rendeztek meg. Larson az eseményt novellisztikus formában, a szervezők szemszögéből tárja az olvasók elé, emellett fontos szerepet játszik könyvében H. H. Holmes figurája, akit az első modern sorozatgyilkosnak tartanak.
Először Tom Cruise és cége csapott le a jogokra, majd azok a Paramount stúdióra szálltak. 2015-ben aztán belépett a képbe Martin Scorsese, aki természetesen Leonardo DiCaprióval az oldalán álmodta volna vászonra a könyvet. A produkció fejlesztése azonban elakadt, pár évvel később már mozifilm helyett sorozatról szóltak a hírek, amiben a Scorsese-DiCaprio páros producerként vett volna részt – helyüket pedig Todd Field rendező és Keanu Reeves vette volna át. Később azonban Field is kiesett, Reeves pedig őt követve szintén lelépett, hiszen a szerződésében is kikötötte: csak a Tár és A hálószobában rendezőjével a kamera mögött hajlandó részt venni a dologban.
A jogokat jelenleg a Hulu nevű streaming birtokolja, a források szerint viszont a cég nem tervez további pénzt áldozni az elátkozott adaptációra; megpróbálhatják viszont eladni a jogokat egy másik streamingnek. A Scorsese-rajongóknak sincs okuk azonban csüggedni, a Mester következő, Killers of the Flower Moon című moziját várhatóan még idén bemutatják. Mondanunk sem kell, hogy a főszerepet Leonardo DiCaprio alakítja benne.