Lekerült az idei premierek listájáról az új Christopher Nolan-film

  • narancs.hu
  • 2020. július 20.

Mikrofilm

Az év legjobban várt filmje egyelőre biztosan nem kerül forgalmazásba.

A Warner Bros. levette a premierjeinek listájáról, ezzel pedig bizonytalan ideig eltolta a Tenet című Christopher Nolan-film bemutatóját, mivel nem jelentettek be új dátumot, írja az Index.hu.

A Warner azt ígérte egy közleményben, hogy nemsokára ismertetik terveiket a filmmel. Az egészen biztos, hogy nem egy hagyományos világpremierre lehet számítani, és az is biztos, hogy Nolan ragaszkodni fog ahhoz, hogy a Tenetet először moziban nézhessék meg az emberek. A filmet eredetileg július 17-én mutatták volna be, majd eltolták azt augusztus közepére – és ezt az augusztus 12-i dátumot annulálták most hétfőn.

A film előzeteséről még tavaly adtunk hírt, sokkal többet azóta se tudtunk meg a moziról:

lesz benne kémkedés, időutazás és valamiféle 3. világháború is.

A főszerepet Denzel Washington fia, a Nagypályások című sorozattal és a Csuklyások - BlacKkKlansman című Oscar-díjas filmmel berobbant John David Washington alakítja. A Tenet normál körülmények között is a nyár legnagyobb durranásának ígérkezett, most azonban még többet várnak tőle, bár egyelőre az sem biztos, hogy idén mozikba kerül.

Tenet - magyar szinkronos előzetes #1 / Akció-thriller

Tenet magyar szinkronos előzetes / Tenet HunDub Trailer Filmes ajándékok a MoziShop.hu-nál ☞ https://www.mozishop.hu Mikor lesz a mozikban? ☞ https://tinyurl...

Neked ajánljuk

Kutyából nem lesz unikornis

  • SzSz

„1 millió dollár nem tuti. Tudjátok mi a tuti? 1 milliárd dollár” – fűzi be Sean Parker, a simlis befektető a Facebook tejfelesszájú, egyetemista alapítóit a The Social Network – A közösségi hálóban. A Justin Timberlake játszotta pasas maga a gonosz kapitalista csábító, aki David Fincher filmje szerint főszerepet játszott abban, hogy néhány kapucnis srác nekifutásából vanity project helyett végül az egész világot meghódító gigavállalat jöjjön létre.

A legnagyobb átverés

Alighanem biztosra akart menni a Netflix, amikor jó pénzért – erről még lesz szó – megvette 2018-ban az akkor már internetszerte nagy népszerűségnek örvendő, és épp börtönbüntetését töltő álörökösnő, Anna Sorokin élettörténetének megfilmesítési jogát, és hozzá ugyancsak szép pénzért leszerződtette az Y generációs narratívák kipróbált tévés elbeszélőjét, Shonda Rhimest. Biztosra mentek, csak épp azt nem tudták eldönteni, hogy mit is akarnak ezzel az egésszel kezdeni, mit szeretnének mondani a történetről, és miért tartják egyáltalán érdekesnek a Sorokin-sztorit.

A legnagyobb tűzijáték

  • Csabai Máté

Zabszem van Tigran Hamasyan seggében. Az örmény folklór, a thrash metal, a prog rock és az ECM-stílusú ambient felé tett kirándulások után odaérkezik, ahonnan mások indulni szoktak: az amerikai jazzdalokhoz, Ella Fitzgerald, Charlie Parker és Chet Baker klasszikusai­hoz. Nem vitatom, hogy ragyogó invencióval és virtuozitással nyúl ezekhez, de izgága természetének nem tud parancsolni.

Távolról sem

  • Sándor Panka

Elgondolkodtató és megragadó látvány fogad (Erős Hanna és Zatykó Bori munkája): a színpadon hatalmas piros M betű, előtte piros szőnyeg, jobboldalt kör alakú vetítővászon, Bartha Máté videóival. A Kovács Lehel által megformált kutató, az Amerikából hazatért Gyarmati Egon bele is kezd a Magor-program kifejlesztésének hátteréről szóló ismeretterjesztő előadásába.

Elnyomás alatt nő

Naomi Wolf amerikai feminista író a Vagina című könyvében hosszan értekezik arról, hogy a vagina fölötti uralom és a nők társadalmi csoportjának elnyomása egy és ugyanaz.

Míg el nem tűnik

  • Erdei Krisztina

A 20. század alkotói gyakran keresték a fotózás valódi helyét a művészetek között. Moholy-Nagy és kortársai, az avantgárd fotográfia képviselői a festészetet utánzó fotóhasználattal szemben, a médium sajátos formanyelvének kidolgozására törekedve önálló kifejezésmódot fejlesztettek ki, amely képes a valóságot sajátos nézőpontok mentén rögzíteni.