Nagyon gyenge számokat produkált a Vihar előtt a bemutatójának hetében az amerikai mozikban, hiába szerepelt benne két Oscar-díjas színész is Matthew McConaughey és Anna Hathaway személyében. Január 25-27-e között mindösszesen 4,4 millió dollár értékben váltottak jegyet a filmre az Egyesült Államokban - írta meg az ign.hu.
A film rengeteg negatív kritikát kapott, viszont a két színész az Aviron Pictures-t hibáztatja: állításuk szerint nem tartotta magát a társaság az eredeti marketingtervhez - értesült a Deadline. Ezt azt jelenti, hogy amíg McConaughey és Hathaway tévés produkciókban népszerűsítették a filmet, addig a vállalat gyakorlatilag semmit nem költött marketingre: mint kiderült, összesen kilenc reklám ment le néhány helyi csatornán, ráadásul az is főműsoridőn kívül.
A portál cikkére reagált az Aviron: állításuk szerint tesztelték a filmet nézők és kritikusok körében, a számok pedig azt mutatták, hogy a film nem fog eleget tenni az elvárásaiknak, ezért levitték a marketingbüdzsét.