Pókember egymilliárd dolláros bevételnél tart

  • Narancs.hu/MTI
  • 2021. december 27.

Mikrofilm

Amióta tart a koronavírus-járvány, a Pókember: Nincs hazaút az első mozifilm, amelyre ilyen sokan jegyet váltottak.

A koronavírus-járvány kezdete óta bemutatott filmek közül elsőként a Pókember: Nincs hazaút ért globális bevétele lépte át az egymilliárd dollárt.

Az amerikai és kanadai mozik jegyeladásából 467 millió dolláros bevétel folyt be, további 587,1 millió dollár értékben külföldön váltottak jegyet a Marvel és a Sony szuperhősös filmjére, így a bevétel elérte az 1,054 milliárd dollárt. Milliárdos bevételt legutóbb a Star Wars: Skywalker kora hozott 2019-ben.

A Pókember-trilógia harmadik része 12 nap alatt lépte át az egymilliárd dolláros küszöböt, a harmadik legrövidebb idő alatt a Bosszúállók: Végjáték és a Bosszúállók: Végtelen háború után, holtversenyben a 2015-ös Star Wars: Az ébredő Erővel, ráadásul a napjaink legnagyobb mozipiacának számító Kína nélkül.

A Pókember: Nincs hazaút forgalmazásának második hetében, a karácsonyi hétvége erős versenyében is 81 milliós dolláros jegyárbevételt hozott az észak-amerikai piacon.

Az eltelt két pandémiás évben eddig a Nincs idő meghalni című James Bond-film vezette a globális bevételi listát 774 millió dollárral.

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk

Klasszissal jobban

  • - minek -

Az utóbbi évtizedek egyik legnagyszerűbb poptörténeti fejleménye volt a Saint Etienne 1990-es létrejötte, no meg három és fél évtizedes, nagyjából töretlen, egyenletesen magas színvonalú pályafutása – mindez azonban most lezárulni tűnik.

Közös térben, külön utakon

A gesztusfestészetet helyezi fókuszba a hajdani Corvin Áruház épületében működő Apollo Gallery legújabb kiállítása, amely három figyelemre méltó kortárs absztrakt művész világát hozza össze.

Anyu vigyázó tekintete

Kamasz lánynak lenni sosem könnyű, de talán még nehezebb egy Himalájában fekvő bentlakásos iskolában a 90-es években. Mira (Preeti Panigrahi) eminens tanuló: egyenszoknyája mindig megfelelő hosszúságú (szigo­rúan térd alá ér), jegyei példásak, gondolatait tanulmányai és sikeresnek ígérkező jövője töltik ki.

Éden délen

  • - turcsányi -

Egy évvel a The Highwaymen együttes megalakítása után, 1986-ban kijött egy tévéfilm – nyilván népszerűsítendő az úgynevezett outlaw country muzsika valaha élt négy legnépszerűbb alakjával összerántott truppot.

Hol nem volt

Tökéletesen passzol a két éve Szemle Plusz néven újragondolt Városmajori Színházi Szemle programjához a nagyváradiak Csárdáskirálynője. Már csak azért is, mert tavaly a Színházi Kritikusok Céhének tagjaitól ez a produkció kapta meg a legjobb szórakoztató előadásnak járó szakmai elismerést. Novák Eszter rendezése mégsem működött ezen a vihar utáni, esős nyárestén.

Ilyen tényleg nincs Európában

„És jelentem, hogy szeptember elsején be lehet menni a bankba és föl lehet venni a 3 százalékos otthonteremtési hitelt, családi állapottól, lakhelytől függetlenül, és a legfiatalabbak is tulajdonosok lesznek a saját otthonukban. Én nem tudom, hogy ez lelkesítő cél-e bárkinek, de azt biztosan mondhatom, hogy sehol Európában olyan nincs, hogy te barátom, eléred a 18 éves kort, és ha úgy döntesz, hogy saját otthonban akarsz lakni, akkor az lehetséges.”