Válaszoljon egy kérdésre és nyerjen jegyet a Kálmán-nap című film vetítésére!

  • narancs.hu
  • 2024. március 7.

Mikrofilm

Itt megtalálja a kérdést, amellyel jegyet nyerhet a premier előtti vetítésre. 

Hamarosan a mozikba kerül Hajdu Szabolcs új filmje, a Kálmán-nap, amelynek március 10-i (vasárnap) 18 órakor a Puskin moziban kezdődő premier előtti vetítésére nyerhet jegyet! 

Köszönjük, hogy feliratkozott a Magyar Narancs heti hírlevelére és velünk játszik! Ahhoz, hogy játsszon, meg kell adnia azt az email címet a kitöltőmezőben, amin aztán értesíteni tudjuk. Kezdődjék a játék!

(A játék megoldásához a Hajdu Szabolccsal készített múlt heti interjúnkban talál segítséget!)

A játékban az első 15 válaszoló nyer, akiket a napokban e-mailben értesítünk! 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Minden nap egy forradalom

A történelem nem ismétli magát, hanem rímel. Paul Thomas Anderson egy szinte anakronisztikusan posztmodern filmet rendezett; bár felismerjük őrült jelenünket, láz­álomszerűen mosódik össze a hatvanas évek baloldali radikalizmusa a nyolcvanas évek erjedt reaganizmusával és a kortárs trumpista fasisztoid giccsel.

Japán teaköltemény

A 19. század derekán, miután a Perry-expedíció négy, amerikai lobogókkal díszített „fekete hajója” megérkezett Japánba, a szigetország kénytelen volt feladni több évszázados elszigeteltségét, és ezzel együtt a kultúrája is nagyot változott.

Maximál minimál

A nyolcvannyolc éves Philip Glass életműve változatos: írt operákat, szimfóniákat, kísérleti darabokat, izgalmas kollaborációkban vett részt más műfajok képviselőivel, és népszerű filmzenéi (Kundun; Az órák; Egy botrány részletei) révén szélesebb körben is ismerik a nevét. Hipnotikus minimalista zenéje tömegeket ért el, ami ritkaság kortárs zeneszerzők esetében.