Budapest Bár a Budapest Parkban

  • 2014. június 27.

Snoblesse

Szelíden átkelek az Andokon / A hátizsákban egy törött szaxofon.
false

Van persze tovább is, elvégre a Budapest Bár legújabb lemeze, a még nagyon friss Húszezer éjszakás kaland nem csupán két slágersorból, hanem sokkal többől áll – nem is húzzuk az időt, íme, ez jön az Andokon-szaxofon rímpár után. Vagyis még csak annyit, és utána tényleg jön a remekül rímelő többi sor is, hogy a Budapest Bár a majdnem róla elnevezett Budapest Parkban tart jelentős tömegvonzerővel bíró koncertet július 8-án, 19 órai kezdettel. Szóval:

Szelíden átkelek az Andokon,
A hátizsákban egy törött szaxofon.
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát, élek a levegőn
Micsoda nő, akad itt rengeteg,

Olyan mint ő, viszont egyetlenegy.
Hiába sír ötezer bomba bőr,
Mindegyik romba dől, mert nem érdekel.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Körülbelül az lenne magával elég.

Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat,
De magától az ördög is jó útra tér.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Körülbelül az lenne magával elég.
Talán van némi túlzás ebben a számban.

De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Micsoda nő, az van itt rengeteg,
Olyan mint Ön, viszont egyetlenegy,
Hiába rí millió bomba csaj,
Nem hat meg a ricsaj, csak maga játszik.

Szelíden átkelek az Andokon,
A hátizsákban törött szaxofon.
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát, elvagyok levegőn, levegőn, levegőn.
Egy húszezer éjszakás kaland,

Körülbelül az lenne magával elég.
Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat,
De magától az ördög is jó útra tér.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Na körülbelül az lenne magából elég.

Talán van némi túlzás ebben a számban,
De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Párárá párárá párárá,
Egy húszezer éjszakás kaland,
Na körülbelül az lenne magából elég.

Talán van némi túlzás ebben a számban,
De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Szelíden átkelek a tű fokán,
A farzsebemben viszem a zongorám,
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát.

Szelíden átkelek az Andokon,
A hátizsákban egy törött szaxofon,
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát, élek a levegőn.
Micsoda nő, akad itt rengeteg,

Olyan mint ő, viszont egyetlenegy.
Hiába sír ötezer bomba bőr,
Mindegyik romba dől, mert nem érdekel.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Körülbelül az lenne magával elég.

Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat,
De magától az ördög is jó útra tér
Egy húszezer éjszakás kaland,
Körülbelül az lenne magával elég.
Talán van némi túlzás ebben a számban,

De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Micsoda nő, az van itt rengeteg,
Olyan mint Ön, viszont egyetlenegy,
Hiába rí millió bomba csaj,
Nem hat meg a ricsaj, csak maga játszik.

Szelíden átkelek az Andokon,
A hátizsákban törött szaxofon.
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát, elvagyok levegőn, levegőn, levegőn.
Egy húszezer éjszakás kaland,

Körülbelül az lenne magával elég.
Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat,
De magától az ördög is jó útra tér.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Na körülbelül az lenne magából elég.

Talán van némi túlzás ebben a számban,
De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Párárá párárá párárá,
Egy húszezer éjszakás kaland,
Na körülbelül az lenne magából elég.

Talán van némi túlzás ebben a számban,
De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Szelíden átkelek a tű fokán,
A farzsebemben viszem a zongorám.
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát.

Figyelmébe ajánljuk

Vérző papírhold

  • - ts -

A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.

Szűznemzés

Jobb pillanatban nem is érkezhetett volna Guillermo del Toro új Frankenstein-adaptációja. Egy istent játszó ifjú titán gondolkodó, tanítható húsgépet alkot – mesterséges intelligenciát, ha úgy tetszik.

Bárhol, kivéve nálunk

Hajléktalan botladozik végig a városon: kukákban turkál; ott vizel, ahol nem szabad (mert a mai, modern városokban szabad még valahol, pláne ingyen?); már azzal is borzolja a kedélyeket, hogy egyáltalán van.

Brahms mint gravitáció

A kamarazenélés közben a játékosok igazán közel kerülnek egymáshoz zeneileg és emberileg is. Az alkalmazkodás, kezdeményezés és követés alapvető emberi kapcsolatokat modellez. Az idei Kamara.hu Fesztivál fókuszában Pablo Casals alakja állt.

Scooter inda Művhaus

„H-P.-t, Ferrist és Ricket, a három technoistent két sarkadi vállalkozó szellemű vállalkozó, Rácz István és Drimba Péter mikrobusszal és személyautóval hozza Sarkadra május 25-én. Ezen persze most mindenki elhűl, mert a hármuk alkotta Scooter együttes mégiscsak az európai toplista élvonalát jelenti. Hogy kerülnének éppen Magyarországra, ezen belül Sarkadra!?” – írta a Békés Megyei Népújság 1995-ben arról a buliról, amelyet legendaként emlegetnek az alig kilencezer fős határ menti kisvárosban.

Who the Fuck Is SpongyaBob?

Bizonyára nem véletlen, hogy az utóbbi években sorra születnek a legfiatalabb felnőtteket, a Z generációt a maga összetettségében megmutató színházi előadások. Elgondolkodtató, hogy ezeket rendre az eggyel idősebb nemzedék (szintén nagyon fiatal) alkotói hozzák létre.

A Mi Hazánk és a birodalom

A Fidesz főleg az orosz kapcsolat gazdasági előnyeit hangsúlyozza, Toroczkai László szélsőjobboldali pártja viszont az ideo­lógia terjesztésében vállal nagy szerepet. A párt­elnök nemrég Szocsiban találkozott Dmitrij Medvegyevvel, de egyébként is régóta jól érzi magát oroszok közt.