Budapest Bár a Budapest Parkban

  • 2014. június 27.

Snoblesse

Szelíden átkelek az Andokon / A hátizsákban egy törött szaxofon.
false

Van persze tovább is, elvégre a Budapest Bár legújabb lemeze, a még nagyon friss Húszezer éjszakás kaland nem csupán két slágersorból, hanem sokkal többől áll – nem is húzzuk az időt, íme, ez jön az Andokon-szaxofon rímpár után. Vagyis még csak annyit, és utána tényleg jön a remekül rímelő többi sor is, hogy a Budapest Bár a majdnem róla elnevezett Budapest Parkban tart jelentős tömegvonzerővel bíró koncertet július 8-án, 19 órai kezdettel. Szóval:

Szelíden átkelek az Andokon,
A hátizsákban egy törött szaxofon.
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát, élek a levegőn
Micsoda nő, akad itt rengeteg,

Olyan mint ő, viszont egyetlenegy.
Hiába sír ötezer bomba bőr,
Mindegyik romba dől, mert nem érdekel.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Körülbelül az lenne magával elég.

Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat,
De magától az ördög is jó útra tér.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Körülbelül az lenne magával elég.
Talán van némi túlzás ebben a számban.

De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Micsoda nő, az van itt rengeteg,
Olyan mint Ön, viszont egyetlenegy,
Hiába rí millió bomba csaj,
Nem hat meg a ricsaj, csak maga játszik.

Szelíden átkelek az Andokon,
A hátizsákban törött szaxofon.
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát, elvagyok levegőn, levegőn, levegőn.
Egy húszezer éjszakás kaland,

Körülbelül az lenne magával elég.
Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat,
De magától az ördög is jó útra tér.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Na körülbelül az lenne magából elég.

Talán van némi túlzás ebben a számban,
De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Párárá párárá párárá,
Egy húszezer éjszakás kaland,
Na körülbelül az lenne magából elég.

Talán van némi túlzás ebben a számban,
De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Szelíden átkelek a tű fokán,
A farzsebemben viszem a zongorám,
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát.

Szelíden átkelek az Andokon,
A hátizsákban egy törött szaxofon,
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát, élek a levegőn.
Micsoda nő, akad itt rengeteg,

Olyan mint ő, viszont egyetlenegy.
Hiába sír ötezer bomba bőr,
Mindegyik romba dől, mert nem érdekel.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Körülbelül az lenne magával elég.

Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat,
De magától az ördög is jó útra tér
Egy húszezer éjszakás kaland,
Körülbelül az lenne magával elég.
Talán van némi túlzás ebben a számban,

De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Micsoda nő, az van itt rengeteg,
Olyan mint Ön, viszont egyetlenegy,
Hiába rí millió bomba csaj,
Nem hat meg a ricsaj, csak maga játszik.

Szelíden átkelek az Andokon,
A hátizsákban törött szaxofon.
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát, elvagyok levegőn, levegőn, levegőn.
Egy húszezer éjszakás kaland,

Körülbelül az lenne magával elég.
Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat,
De magától az ördög is jó útra tér.
Egy húszezer éjszakás kaland,
Na körülbelül az lenne magából elég.

Talán van némi túlzás ebben a számban,
De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Párárá párárá párárá,
Egy húszezer éjszakás kaland,
Na körülbelül az lenne magából elég.

Talán van némi túlzás ebben a számban,
De csak azért, hogy megértse a lénye, megértse a lényegét.
Szelíden átkelek a tű fokán,
A farzsebemben viszem a zongorám.
Nem kell kenyér, se víz, se nagykabát,
Míg keresem magát.

Figyelmébe ajánljuk

Klasszissal jobban

  • - minek -

Az utóbbi évtizedek egyik legnagyszerűbb poptörténeti fejleménye volt a Saint Etienne 1990-es létrejötte, no meg három és fél évtizedes, nagyjából töretlen, egyenletesen magas színvonalú pályafutása – mindez azonban most lezárulni tűnik.

Közös térben, külön utakon

A gesztusfestészetet helyezi fókuszba a hajdani Corvin Áruház épületében működő Apollo Gallery legújabb kiállítása, amely három figyelemre méltó kortárs absztrakt művész világát hozza össze.

Anyu vigyázó tekintete

Kamasz lánynak lenni sosem könnyű, de talán még nehezebb egy Himalájában fekvő bentlakásos iskolában a 90-es években. Mira (Preeti Panigrahi) eminens tanuló: egyenszoknyája mindig megfelelő hosszúságú (szigo­rúan térd alá ér), jegyei példásak, gondolatait tanulmányai és sikeresnek ígérkező jövője töltik ki.

Éden délen

  • - turcsányi -

Egy évvel a The Highwaymen együttes megalakítása után, 1986-ban kijött egy tévéfilm – nyilván népszerűsítendő az úgynevezett outlaw country muzsika valaha élt négy legnépszerűbb alakjával összerántott truppot.

Hol nem volt

Tökéletesen passzol a két éve Szemle Plusz néven újragondolt Városmajori Színházi Szemle programjához a nagyváradiak Csárdáskirálynője. Már csak azért is, mert tavaly a Színházi Kritikusok Céhének tagjaitól ez a produkció kapta meg a legjobb szórakoztató előadásnak járó szakmai elismerést. Novák Eszter rendezése mégsem működött ezen a vihar utáni, esős nyárestén.

Ilyen tényleg nincs Európában

„És jelentem, hogy szeptember elsején be lehet menni a bankba és föl lehet venni a 3 százalékos otthonteremtési hitelt, családi állapottól, lakhelytől függetlenül, és a legfiatalabbak is tulajdonosok lesznek a saját otthonukban. Én nem tudom, hogy ez lelkesítő cél-e bárkinek, de azt biztosan mondhatom, hogy sehol Európában olyan nincs, hogy te barátom, eléred a 18 éves kort, és ha úgy döntesz, hogy saját otthonban akarsz lakni, akkor az lehetséges.”