Mary Popkids: a 2. szülinap

  • 2012. január 19.

Snoblesse

A kétéveseké a világ: fiatalság, bohóság, funk, indie, elektronika.


Az első után a második születésnapját is az A38-on ünnepli a jövő ilyenkor már hároméves Mary Popkids. A zenekarról tudnivaló, hogy discopopban és villamoson utaznak – utóbbi nem az elektronikus szcéna újdonsága, hanem egy sárga színéről messziről felismerhető tömegközlekedési eszköz, melyen a Mary Popkids születése után nem sokkal rögtönzött koncertet adott. A születésnaposok mellett zenél a laptop-gitár-szaxofon formációra és két énekes lányra építő The Bras, az egyszemélyes We Plants Are Happy Plants, a rendkívül jó nevű Tits & Clits, valamint a Carbovaris.

Erre az előadásra érvényes a Magyar Narancs-olvasókártya.

 

Figyelmébe ajánljuk

„A Száraz november azoknak szól, akik isznak és inni is akarnak” – így készítették elő a Kék Pont kampányát

Az idén már kilencedik alkalommal elindított kampány hírét nem elsősorban a plakátok juttatják el az emberekhez, hanem sokkal inkább a Kék Pont önkéntesei, akik a Száraz november nagyköveteiként saját közösségeikben népszerűsítik a kezdeményezést, sőt, néhány fővárosi szórakozóhely pultjaira „száraz” itallapokat is visznek.

Állami támogatás, pályázatírás, filozófia – Kicsoda a halloweeni tökfaragást megtiltó zebegényi polgármester?

Ferenczy Ernő még alpolgármesterként tevékenyen részt vett abban, hogy az előző polgármester illetményét ideiglenesen felfüggesszék. Közben saját vállalkozása tetemes állami támogatásokban részesült. Zebegény fura urát úgy ismerik, mint aki alapvetően nem rosszindulatú, de ha elveszíti a türelmét, akkor stílust vált. 

Fiúk a barakkból

Andy Parker sorozata sokáig megtéveszt a cukiságával, és csak lassan virrad a nézőre, hogy más üzenet rejlik itt. Az érzékeny és nagyon is meleg Cameron Cope (a valós koránál jóval hamvasabbnak és naivabbnak tetsző Miles Heizer) rejtélyes indíttatásból úgy dönt, hogy nehéz természetű édesanyját azzal tudná a legjobban kiborítani, ha csatlakozna a tengerészgyalogsághoz.

Szellemes

Ifj. Vidnyánszky Attila „saját” Hamletjének színpadra állításához tett vállalásaiból akár már egy is túl nagynak tűnhet. Nemcsak a darab címe változott meg: az „és a többi, néma csend” válik a rendezői elképzelés alfájává és ómegájává is.