Specko Jedno a Jedermannban

  • 2013. november 14.

Snoblesse

Rutkai Bori és kisegyüttese a zenés kávéházban.
false

A Goethe Intézettel összenőtt Jedermann zenei elkötelezettségét jelzi, hogy bárki odaülhet a vendégtérben lévő zongorához – az már más kérdés, hogy ennek a vezetőség maradéktalanul örül-e. Lényeg a lényeg, a Jedermannban mindig elöl van egy koncertnyi hangszer, zongorától nagybőgőig, s ezen az estén elöl lesz a Specko Jedno is. S mivel közeleg az év vége, szelíd erőszakkal talán rábírható a zenekar (és a zenekart vezető Rutkai Bori), hogy a snoblesse rovat egyik kedvencét, az Égősort eljátsszák. Ha nem, az alábbi sorokat tessék énekelni:

Jött a karácsony, és nem tudtam, hogy milyen ürügyet találjak,

Arra, hogy felhívjalak téged, arra, hogy ismét rád találjak.

Van-e égősorod? Van-e izzósorod? Csak ennyit kérdeztem én…

Van-e égősorod? Van-e izzósorod?

A fény nekem a remény…

Nem köt már minket össze a hús, sem a csont, sem a szív, sem a száj.

Nincs köztünk semmi, ami kötelező lenne, semmi sem, ami muszáj.

 

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.