Wrong Cops

  • 2014. augusztus 5.

Snoblesse

Kretén zsaruk Los Angelesből.
false

Quentin Dupieux az a fazon, akinek a filmtörténetben először sikerült megszólítania az emberben lakozó autógumit – nem vicc, a Rubber című filmjének egy gyilkos autógumi volt a főszereplője. A címszereplő minden díjat elnyert, amit filmben szereplő autógumiknak írtak ki a fesztiválok, szóval, a Rubber, ahogy azt mondani szokás, feltette Quentin Dupieux nevét a filmes térképre. Hősünk ismét az autógumi őshazájából, Amerikából jelentkezik, és ezúttal még a gyilkos gumiknál is komiszabb jelenségről, néhány velejéig korrupt zsaruról tudósít új filmjében. A filmben Marilyn Manson felbukkanására is lehet számítani. Az érdekesség kedvéért az alábbiakban a film stáblistáját közöljük:

Rendező: Quentin Dupieux
Forgatókönyvíró: Quentin Dupieux
Zeneszerző: Quentin Dupieux
Operatőr: Quentin Dupieux
Vágó: Quentin Dupieux

Figyelmébe ajánljuk

A Fidesz házhoz megy

Megfelelő helyre kilopott adatbázis, telefonálgató propagandisták, aktivisták otthonát látogató Németh Balázs. Amit a Fidesz most csinál, régen a Kurucinfó munkája volt.

Mint az itatós

Szinte hihetetlen, de akad még olyan nagy múltú, híres szimfonikus zenekar, amely korábban soha nem járt Budapesten: közéjük tartozott a Tokiói Filharmonikus Zenekar is, holott erős magyar kötődésük van, hiszen Kovács János 1992 óta szerepel náluk vendégkarmesterként.

Minden meg akar ölni

  • SzSz

Andriivka aprócska falu Kelet-Ukrajnában, Donyeck megyében; 2014 óta a vitatott – értsd: az ENSZ tagországai közül egyedül Oroszország, Szíria és Észak-Korea által elismert – Donyecki Népköztársaság része.

S most reménykedünk

„Az élet távolról nézve komédia, közelről nézve tragédia” – az Arisztotelész szellemét megidéző mondást egyként tulajdonítják Charlie Chaplinnek, illetve Buster Keatonnek.

A szürkeség ragyogása

Különös élmény néhány napon belül látni két Molière-darabot a Pesti Színházban. A huszonöt éve bemutatott Képzelt beteg egy rosszul öregedő „klasszikus”, a Madame Tartuffe pedig egy kortárs átirat, amelynek első ránézésre a névegyezésen túl nem sok köze van a francia szerzőhöz. Ez utóbbi egyáltalán nem baj, még akár erény is lehet.