Terjeszkedik Németh Szilárd birkózóakadémiája

Ellentámadás mögékerüléssel

Sport

A Németh Szilárdhoz köthető birkózóakadémiáé lett a Csepel SC, és ezzel egy sor ingatlan. Németh polgármesterként még gátolta a klub telkeinek hasznosítását – ám most ő tervezhet valami hasonlót. A helyi fideszes önkormányzat gyanakodva figyel.

„Ismét a csepelieké a Csepel SC, amely bajnokok sorát adta a nemzetnek” – közölte nemrég Németh Szilárd a Facebookon. A Fidesz-alelnök tulajdonolta Kozma István Magyar Birkózó Akadémia (KIMBA) megvásárolta ugyanis a Csepel SC Alapítvány alapítói jogait gyakorló céget, és ezzel a kerület egyik legnagyobb ingatlantulajdonosa lett. A KIMBA-é a Béke téri komplexum, benne a 12 ezer fős stadionnal, valamint a Hollandi úti és a Gubacsi hídnál lévő telepek. Az adásvétel részletei és a jövőbeli tervek egyelőre nem ismertek.

Nem mindenkinek szabad

A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Ha szeretné elolvasni, legyen ön is a Magyar Narancs előfizetője, vagy ha már előfizetett, jelentkezzen be!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.