Judd Apatow a 40 éves szűzzel és a Felkoppintvával lefektette a poszt-9/11-es amerikai vígjáték alapjait bromance-ostul, Pán Péter-effektusostul, mindenestül – azóta nagyjából évente bővíti filmográfiáját, néha íróként, néha producerként; ha beszáll a rendezésbe is, nagy eséllyel összehozza az adott év legjobb komédiáját.
A televíziózás sem áll tőle távol, innen indult, és egyre gyakrabban vissza is tér, megint csak változatos szerepkörökben. A Csajok az elmúlt évek egyik legnagyobb dobása volt, friss, eredeti és eszes – ezen a nyomvonalon halad legújabb sorozata is, ami nagyjából mindent tartalmaz, amit a komédiamágnástól megszokhattunk, de az iránymutatás helyett ezúttal inkább beáll a sorba. Néhány hullámzó színvonalú évad után a Csajok kissé megfáradt, a női véleményvezér szerepét pedig átvették a Broad City őrült hősei, akik ugyanúgy nem tudják, mitévők legyenek, de ők mindezt még le is szarják. Párkapcsolattal kacérkodó komédiák általános trendje ez manapság, a nagy Ő, az életre szóló szerelem, de még az átlagos egyéjszakás kaland is a múlté – egyik sem jelent megrázkódtatást, de még csak beszédtémát sem a szereplőknek. Emberek sodródnak a rendezett életükkel, amiben ők maguk mégsem lelik a rendet: van munka, ház, kocsi, barátok, esetenként szex is, valami mégis hiányzik. A Love párosa és hangvétele kísértetiesen emlékeztetnek a Netflix legutóbbi, a párkapcsolatot keresetlen hipszterséggel boncolgató sorozatára, a Masters of None-ra: minden, amit látunk, totál mindennapi, és mégis baromira szórakoztató.
Magyar felirat: catey – greka & markiboi