Russell egy dolgot akar: minél hamarabb letolni az aznapi melót, ugyanis este házassági évfordulót ünnepelne a nejével. Travis ellenben a világon semmit nem akar, csak jól érezni magát; ő az ügyeletes hülye gyerek, aki most épp páncélautót vezet, de lehetne pizzafutár, pincér vagy akár zsaru is, utóbbi véletlenül épp a gyerekkori álma. Természetesen a rutinfeladatból óriási balhé lesz, először ugyanis csak a járgányukat akarják ellopni, majd azzal meglépni egy kaszinó bevételével.
Mindez pont úgy hangzik, mint egy tucat-akcióvígjáték, és A fuvar nem is akar más lenni. A fenti idézetet azonban nem tudjuk nem úgy hallani, mint egy valaha volt nagy komikus utolsó sóhaját feltörekvő társa felé. 43 év telt el, mióta Eddie Murphy a 48 órával a vásznon is bemutatkozott, két évvel később pedig kijött a Beverly Hills-i zsaru is, amelyet nemrég rebootoltak, csakúgy, mint másik sikerét, az Amerikába jöttemet. Mindkettő önmaga fáradt utánérzése volt csak, egy olyan Murphyvel, aki mintha nem is titkolná, hogy a háta közepére kívánja az egészet. Ugyanez igaz A fuvarra is, amelyben a komikus pont olyan unalmas, sótlan pofa, mint akikből annak idején viccet csinált. Társa, Pete Davidson azonban sehol sincs az egykori Murphyhez képest; itt épp azt az agyatlan, „a legyet is röptében” típusú bumburnyákot alakítja, akit eddig szinte mindig. Így a filmet végül a két nőnek, azaz Keke Palmernek és Eva Longoriának kell megmentenie.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!