Mása szerelmes Szásába, erről Szásán kívül mindenki tud, leginkább Jana és Szenya, a két testi-lelki jó barát, akivel vérszerződés köttetett, és titkok nincsenek, csak a közösség kizárólag gyermek- és kamaszkorban megtapasztalható érzése, amelyet nem zavar meg az ébredő, de csak kíváncsiságból kóstolgatott nemiség.
Mása, Jana, Szenya, Szása nem filmhősök, hanem valóságos nevükön szereplő valóságos kamaszok, akik valóságos életük problémáival járulnak hozzá a náluk nem sokkal korosabb dokumentarista, játékfilmesként debütáns rendezőnő, Katyerina Gornosztaj felnövéstörténetéhez, amely szerencsésen kerüli el a szokványos negédeskedést, jópofizást, s nem futtat semmilyen nagy sztorit. Kis történések vannak, apró rezdülések, jelentéktelennek tűnő, de meghatározó döntések.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Ha szeretné elolvasni, legyen ön is a Magyar Narancs előfizetője, vagy ha már előfizetett, jelentkezzen be!