Visszhang: film

Bowie: The Man Who Changed the World

  • - legát -
  • 2022. február 16.

Visszhang

Amikor 2016 elején David Bowie meghalt, a Föld egyszerre 7 milliárd Bowie-rajongó bolygójává vált.

Boldog-boldogtalan arcán megjelent a digitális Aladdin Sane-villám, és a közösségi oldalakon azok is hősökké válhattak egy napra, akik egész életükben csak sodródtak az árral.

Persze ahhoz, hogy mindezt az érintettek ne gondolják szimpla majomkodásnak, a média is hozzáteszi a magáét. A hangsúly azonban a gyorsaságon van, a közönség annak fizet a legtöbbet, aki a leghamarabb áll elő a „gyászmunkával”. Nos, a Netflixen nálunk csak újabban látható Bowie-film e rapid barkácsolás jegyében született.

A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!

Neked ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.