Így van ezzel hősünk, Dawn is: egy farmon él, így természetesen kezeslábast hord és egy koszos pickupot vezet, de ő a lapát és a tehéntrágya helyett művészetre és kreativitásra vágyik.
Álma, hogy Párizsban járjon művészeti iskolába; hogy balalajkán játszik, fest vagy dalol-e, az sokáig ki sem derül (meglepetés: valójában rajzol és szobrászkodik). De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a romantikus filmek hagyományaihoz híven rájöjjön: valójában tök mindegy, mit szeretne, a szerelem legalább annyira fontos.
Dawnnak nincs pénze a tengerentúli kalandra, ezért testvére sugalmazására elindul egy párkereső realityben, amelyben épp a francia fővárosban kellene keresnie az igazit. A csavar a dologban, hogy valójában a műsor a texasi Parisban játszódik – ha ez egy Jim Jarmusch- vagy Noah Baumbach-film lenne, itt lenne a helye néhány bennfentes Wim Wenders-poénnak. Ez azonban egy gyomorrontóan habos netflixes románc, ahol nincsenek poénok, csak félreértések és hasraesések; nincsenek figurák, csak sablonba bújtatott ismerős színészek. Ezúttal Miranda Cosgrove és Pierson Fode a soros, mindkettőt olyan disney-s gyerekműsorokban ismerhette meg a nagyérdemű, mint az iCarly. Az Egy másik Párizs belőlük igyekszik romantikus hősöket kreálni, miközben egyszerre idézi meg a hallmarkos karácsonyi filmek és A Nagy Ő szellemét és sekélyességét.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!