A jazztörténetben a népszerűsítés legfontosabb médiuma a rádió volt. Ha csak Benny Goodman vagy Charlie Parker lemezen is kiadott műsoraira gondolunk, ezt nem is kell bizonygatni. A digitális korban a rádió is alárendelődött mind technikailag, mind fontosságát tekintve, de ez a lemez a médium fontossága mellett érvel.
Dudás Lajos, a Németországban élő klarinétművész a 75. születésnapjára két pompás CD-t kapott a kiadójától, de a hallgatók is igazán örülhettek az ajándéknak. A Brückenschlag úgymond hídverés Anton Webern és Bartók, valamint a saját maga képviselte jazzkompozíciók és -felfogás között. Még ennél is szélesebb érdeklődésre tarthat számot a Radio Days, egy retrospektív, mely a mind a mai napig turnézó Dudás rádiós koncertjeiből szemezget. Viszonylag ritka hangszer a modern jazzben a klarinét, de ezt Dudást hallgatva csak furcsállni lehet, ő ugyanis minden stílushoz hozzá tud tenni ezen a hangszeren; csodálatos soundjával és minden hangulatban érvényre juttatott virtuozitásával, melódiáinak szárnyaló, lenyűgöző fordulataival, változatos ritmikájával. A legkorábbi koncert Kölnben volt (WDR), többek között Toto Blankéval és Kőszegivel, süt róla a nyolcvanas évek földhözragadt optimizmusa – de Dudás a táncolható ritmusra is állati jól rázza. A Stúdió 11-gyel, Schreck Ferenc harsonaszólójával készült az Urban Blues, a Dudásra leginkább jellemző, kortárs zenekari hangszerelésben. Utána megint visszalépünk, Szabó Gáborra emlékezik egy kompozícióval a klarinétos, és megidézi benne a magyar gitáros legnagyobb korszakának ritmusait – majd pedig egy Zoller-kompozíciót is előad, stílusosan egy bécsi rádiós fellépés felvételén. A változatos felállások leginkább stabil pontja Philipp van Endert gitáros, Dudás hűséges társa, egyben a lemez kiadója, akivel duóban és nagyobb együttesekben is fantasztikusan megértik egymást.
Jazzsick Records, 2016