És mi félünk. Béatrice Dalle-tól úgy meg lehet ijedni, hogy a film elsõ felében még az sem világosan eldönthetõ, hogy természetfeletti, avagy realistább horrorban járunk-e. A mûvésznõ smink, maszk és egyéb olcsó segédeszközök nélkül képes vérfagyasztó lenni, habár jelentõs támaszai vannak: a kompozíciók, a világítás és a zörejek mesteri módon teszik sûrûbbé a nyomasztó atmoszférát. A provokatív vérorgia percrõl percre sötétebb és brutálisabb lesz - a fokozás a vége felé itt-ott mulatságos mértékû, addig viszont alig kapunk levegõt. Emlékeznek a Visszafordíthatatlan bestialitására? Nos, Bustillo és Maury számára nagyjából az lehetett a mérce. A játékfilmes erõszakábrázolás és a nézõi tûrõképesség határait feszegetõ dolgozatuk az eurohorror rémes történetének újabb mérföldköve: gátlástalan és felkavaró - remekmû a maga csoportjában.
Forgalmazza a Cinetel
**** és fél