Mikor az uccán J-Lo átmegy, nemcsak galambok ülnek a verebekhez, de virágba borul a Central Park, s újra vizet adnak a kiszáradt New York-i szökõkutak. Mikor gyöngéden járdára lép, a vakok is látni kezdenek, és mikor a válla picikét rándul - nos, ennek népjóléti hatásait már nem is mernénk ecsetelni. Azon a szupernõségi fokon, ahová Jennifer Lopez a Sztanyiszlavszkij- és a ki tudja még milyen zsírégetõ technikákkal eljutott, egyetlen szerep tûnik hitelesnek, a legeldugottabb izomköteg mûvészi megformálásáért is elhivatottan küzdõ fitnesznagyságé - na jó, biztosan belefér még a dolgozó nõ is a sarki kisállat-kereskedésbõl, legyünk egyszer megengedõk. Tehát: a dolgozó nõ a sarki kisállat-kereskedésbõl épp most esett teherbe hozott anyagból, s mert egy vígjátékban, ráadásul rögtön egy mesterséges megtermékenyítés után járunk, Jennifer összezárt lábbal totyog a klinikán, mert bohém lélek, s õk nyilván mind azt hiszik, így jobban köt az anyag. E zárt lábú totyogás láttán lesznek olyan kritikus galambok, akik elülnek a verebektõl, pedig még csak most jön a java: egy kigyúrt, nagybani sajttermesztõ, aki pont a megtermékenyítés napján kéredzkedik be a hõsnõ életébe - juj, mi lesz ebbõl? Megmondjuk: J-Lo kétlábú kutyája lenyeli a terhességi tesztet, de kihányja kisvártatva, és kb. ugyanilyen vígjátéki szellemben kerül bemutatásra egy otthonszülés is, mely végképp betesz az ígéretesnek indult galamb-veréb barátságnak. Pedig a végén azt akartuk írni, hogy "És ment a kedves, szépen, derûsen, karcsú szél hajlott utána hûsen!".
Az InterCom bemutatója
fél *