Az utalás a hét évvel ezelõtti, remek Take A Look In The Mirrorra nem véletlen: az új lemezen már a legelsõ szám azt idézi baromi testes basszushangzásával és a basszer Fieldy kifejezetten izgalmas játékával. Az viszont már kevésbé frankó, hogy az Oildale (Leave Me Alone) verzéi alatt is csak a ritmusszekció szól, csakúgy, mint a következõ számban - és valahol itt un rá az ember erre a dalszerkezetre. Jonathan Davis énekét szinte minden számban csak a refrén alatt kíséri valamirevaló (de ilyenkor is csupán mérsékelten fantáziadús) zene, egyébként meg a ritmusé, a zakatolásé a fõszerep, a törzsi vagy épp diszkózenék mintájára. Ez a vibráló verze-dallamos refrénpárosítás mindazonáltal sokszor kifejezetten fülbemászó - ezzel meg a folyamatos lüktetéssel a lemez végül el is éri a (nem túl összetett) célját, és tényleg hat a zsigerekre. Csak Davis gyalázatosan rossz lírai énekkísérleteit tudnánk feledni.
Roadrunner/Magneoton, 2010
***