Az olyan tények mellett, mint a sok százmilliós nézettségű klipjei a YouTube-on vagy a 46 millió instagramos követője (amivel jelenleg az övé a negyedik legnépszerűbb profil az oldalon), kicsit talán komolytalannak tűnhet Selena Gomez karrierjének kritizálása innen, Budapestről. De miközben exfiúja, Justin Bieber tejfelesszájú nyálgépből szórakoztatóan zűrös jópasi lett, országos barátnője, Taylor Swift pedig okos diáklányból konkrétan a pop királynője, addig neki nem igazán sikerült újrapozicionálnia magát. Nem segített ezen a Spring Breakers-ös filmszerepe sem, sőt még állítólagos drogelvonójáról is kiderült, hogy csak a lupuszát kezeltette.
Kicsit távoli indítás ez, de a Revival legalapvetőbb hiányossága, hogy nincs mögötte egy jól kitalált karakter. Persze, annyi elképzelés van, hogy legyen ez egy kicsit szakítás utáni, picit meg újrakezdős lemez – de igazából nem kezdődik el semmi sem. Csak jönnek a hol szenvelgős, hol önspannoló, bárgyú bölcsességekben utazó dalok az r&b és a pop-EDM közti mainstream sávban. És még csak egy olyan bombasláger sincs, mint a Love You Like A Love Song volt. Pedig az A$AP Rockyval közös Good For You és a bónuszszámok közé tett Perfect alapjaira hivatkozva simán elképzelhető lenne az erősebb hiphopos orientáció is. Ehelyett azonban ő és a produkciós csapata megmaradnak a generikus középszernél, amire a meglévő rajongóknak ideig-óráig még egész biztos, hogy jó lesz a gyerekszobájukban kiugrálni a suli, a srácok és a szülők okozta stresszeket, de hamarosan ők is felnőnek majd.
Universal, 2015