168: Bocsánat, Gyurcsány mégsem mondott olyat

  • narancs.hu
  • 2021.10.16 15:50

Belpol

A portál elnézést kért azért, hogy hírbe hozta a DK elnökét Sorossal és Márki-Zayjal. 

Mégsem mondta Gyurcsány Ferenc szűk körben azt, hogy Márki-Zay Péter azért olyan sikeres, mert Soros György támogatja – legalábbis a 168 visszavonta azt a szombat délelőtti cikket, amely ilyet állított, és kora délután elnézést kért az olvasóktól szolgálati közleményben:

„A Demokratikus Koalícióval és az ellenzéki előválasztással foglalkozó cikkünket az alábbi okból távolítottuk el az oldalunkról: bár a cikk készítésekor a tudomásunkra jutott információt két független forrásból is megerősíttettük, a cikk megjelenését követően azonban az érintettek hitelt érdemlően cáfolták a megjelentetett információt. Ennek fényében a cikk közlését haladéktalanul felfüggesztettük. Az érintettektől és olvasóinktól elnézést kérünk” – közölte a portál. 

Délelőtt még ez volt a helyzet:

A 24.hu emlékeztet arra, hogy a bocsánatkérésből nem derül ki, milyen forrásból dolgozott a 168, és most milyen cáfolat győzte meg a szerkesztőséget arról, hogy informátoraik rosszul tudták, amit mondtak.

A visszavont hír esete a 24.hu értelmezése szerint azért is szerencsétlen, mert a 168.hu egyik tulajdonosa korábban elismerte, jóban van Rogán Antallal, a Miniszterelnöki Kabinetiroda vezetőjével. E portál kiadójához tartozik a Pesti Hírlap is, amelynek az utóbbi napokban megjelent cikkei alapján Márki-Zay Péter olyan következtetést vont le, hogy Rogán Antal is beszállt Dobrev Klára kampányába.

 

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Neked ajánljuk