2,9 milliárdért árulja dubaji luxuslakását Matolcsy Ádám

  • narancs.hu
  • 2025. április 15.

Belpol

Egy ideig tagadta a létezését, a hirdetésen viszont már az ő neve van ott.

Úgy tűnik, ez a kedd Matolcsy Ádámé: reggel még csak azt magyarázta el írásban, hogy mennyire tisztán és jogosan van annyi pénze, amennyi, pár órával később viszont már Hadházy Ákos független képviselő tette közzé a hírt, hogy mégis szüksége lehet némi mozgatható tőkére: a saját nevével ellátva árulja 29 millió emirátusi dirhamért, azaz 2,9 milliárd forintért dubaji luxuslakását. 

 

Update: Matolcsy állítása szerint nem árulja a lakást, legalább is a Telexnek ezt állítja: „Nem én árulom a lakást, ez egy rossz viccnek tűnik, de felhívom a figyelmét, hogy a hirdetés több, mint egy éves és egy ingyenes platformon van ahol bárki bárkinek a nevében feladhat hirdetést. Nem én adtam fel a hirdetést.”

A lakás létezésének a tényét hosszú ideig tagadadta az egykori jegybankelnök fia, és csak a Direkt36 nyomozása után derült ki, hogy egy hozzá köthető cég vásáolta meg. A hirdetésen keresztül egyébként akár fel is hívhatják az erre vágyók Matolcsy Ádámot, aki három hálószobás 286 négyzetméteres, saját termálfürdőst lakást árul Dubajban, természetesen külön cselédszobával. Annak, aki nem tudna dönteni, kedveskedünk pár képpel is!

 
Matolcsy Ádám dubaji lakása
sellpropertyfree.com

 

 
Matolcsy Ádám dubaji lakása
sellpropertyfree.com

 

 
Matolcsy Ádám dubaji lakása
sellpropertyfree.com

 

 
Matolcsy Ádám dubaji lakása
sellpropertyfree.com

 

 
Matolcsy Ádám dubaji lakása
sellpropertyfree.com
 

 

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.