"A mai nap, úgy látszik, az új Puskás Stadionról fog szólni. Talán mindenki látta már a miniszterelnök oldalára feltöltött imázsvideót, amelyben maga Orbán rúgja be a labdát az új arénába. Van, akinek tetszik, van, akinek nem, de az biztos, hogy nem volt ingyen" - írja Hadházy Ákos a Facebook-oldalán.
Ha valaki még nem látta a videót, itt nézheti meg.
Bravúros passz a Puskás Stadion imázsfilmjében: Orbán labdája a Várból egészen a stadionig száguld
Focizik az egész ország a fókától Orbán Viktorig. Hálószaggató imázsfilmmel kezdte a mai napot a miniszterelnök: Orbán Viktor a Facebbok-oldalán osztotta meg a Puskás Stadion mai avatómeccse előtt az alig kétperces videót, amihez csupán annyi megjegyzést fűzött, hogy "Hajrá, magyarok!"
Hadházy kikutatta, vajon mennyibe kerülhetett az imázsvideó elkészítése és ki állhat mögötte. Nem meglepő módon egy NER-hez közeli vállalkozóról van szó.
"Tavaly már elkölthettek 60 milliót erre a célra a kormánykedvenc Balásy Gyula cégei, de ezt megfejelték 2021-ig még 700 millióval (a Déli Városkapu népszerűsítése is benne van, ami az atlétikai stadiont és a kapcsolódó beruházásokat jelenti)! Így működik a propaganda: állami pénzből népszerűsítik az adófizetők 200 milliárd forintjából épült, de a kormányfő legközelebbi barátainak zsebét gazdagító monstrumot."
A 24.hu megjegyzi, Balásy Gyula cégeinek, a New Land Media Kft.-nek és a Lounge Design Kft.-nek januárban és áprilisban összesen 20, júliusban csaknem 2, szeptemberben pedig 3,5 milliárd forintos megbízást adott kommunikációs feladatokra a Rogán Antal alatt működő Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH). Novemberben pedig egy újabb, 2,9 milliárd forintos megbízást nyertek el.